Page 136 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 136
eratura

Javornik Krečič, M. (2008). Pomen učiteljevega profesionalnega razvoja za pouk. Ljub-
ljana: I2.

Johnson, D. W., in Johnson, R. T. (1989). Collaboration and cognition. V A. L. Costa (ur.),
Developing minds: A resource book for teaching thinking (str. 298–301). Alexandria,
VA: ASCD.

Johnson, K. E. (2000). Innovations in TESOL teacher education: A quiet revolution. V
K. E. Johnson (ur.), Teacher education case studies in TESOL practice series (str. 1–7).
Aleksandria, VA: Teachers of Eanglish to Speakers of Other Languages.

Jones, J. (2006). Ohranjanje razvoja ali kako trdno zasidrati spremembo. V Vpeljeva-
nje sprememb v šole: konceptualni vidiki (str. 19–23). Ljubljana: Zavod Republike
Slovenije za šolstvo.

Kagan, S. (1989). Cooperative learning: Resources for teachers. San Juan Capistrano, CA:
Kagan Cooperative Learning.

Kalin, J. (1999). Razredništvo v poklicni socializaciji gimnazijskega razrednika (neobjav-
ljena doktorska disertacija). Univerza v Ljubljani, Ljubljana.

Kelly, S. N. (1998). Preschool classroom teachers’ perceptions of useful music skills and
understandings. Journal of Research in Music Education, 46(3), 374–383.

Kluger, A. N., in DeNisi, A. (1996). The effects of feedback interventions on performan-
ce: A historical review, a meta-analysis, and a preliminary feedback intervention
theory. Psychological Bulletin, 119(2), 254-284.

Kohlberg, L. (1984). The psychology of moral development (2. zv., Essays on Moral De-
velopment 2). New York, NY: Harper & Row.

Kramar, M. (2009). Pouk. Nova Gorica: Educa.
Krapše, T. (2002). Učitelj v procesu (re)konstrukcije učenčevih znanj. V A. Zupan (ur.),

Modeli poučevanja in učenja: zbornik prispevkov (str. 18–26). Ljubljana: Zavod Re-
publike Slovenije za šolstvo.
Kubale, V. (2003). Didaktika matematike. Maribor: Piko’s Printshop.
Kvaščev, R. (1980). Sposobnost za učenje i ličnost. Beograd: Zavod za udžbenike i na-
stava sredstva.
Lebarič, N., Kobal, D., in Kolenc, J. (2002). Motivacija za učenje in samopodoba. Ljublja-
na: Psihološka obzorja.
Leonard, D. C. (2002). Learning theories A to Z. Westport, CT: Greenwood.
Lipman, M. (1991). Thinking in education. Cambridge: Cambridge University Press.
MacGregor, M., and Price, E. (1999). An exploration of aspects of language proficiency
and algebra learning. Journal of Research in Mathematics Education, 30(4), 449–
467.
Magajna, Z. (2013). Matematično modeliranje v osnovni šoli. V M. Suban in S. Kmetič
(ur.), Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi: matematika (1. izd.) (str. 293–304).
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Mager, R. (1962). Preparing instructional objectives. Palo Alto, CA: Fearon.
Marentič Požarnik, B. (2000). Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.

134
   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141