Page 146 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 146
arno kazalo
vzgojno-izobraževalni proces, 11, 14, 21,
23, 25, 26, 62, 77
vzgojno-izobraževalni program, 83
vzgojno-izobraževalni učinki, 27
zakonitosti, 12, 16, 19, 21, 45, 99
zmožnosti, 18, 26, 29, 31, 37, 41, 45, 49,
55, 56, 84, 88, 91, 103, 104
znanje, 12–15
kompleksno, 13, 17
konceptualno, 17–19
matematično, 13
osnovno, 17
problemsko, 17–19, 87
proceduralno, 13, 17, 18
procesno, 13
rutinsko, 17
tipi, 18
trajno, 11
šolske reforme, 43, 53, 62
šolski sistem, 11, 83
144
vzgojno-izobraževalni proces, 11, 14, 21,
23, 25, 26, 62, 77
vzgojno-izobraževalni program, 83
vzgojno-izobraževalni učinki, 27
zakonitosti, 12, 16, 19, 21, 45, 99
zmožnosti, 18, 26, 29, 31, 37, 41, 45, 49,
55, 56, 84, 88, 91, 103, 104
znanje, 12–15
kompleksno, 13, 17
konceptualno, 17–19
matematično, 13
osnovno, 17
problemsko, 17–19, 87
proceduralno, 13, 17, 18
procesno, 13
rutinsko, 17
tipi, 18
trajno, 11
šolske reforme, 43, 53, 62
šolski sistem, 11, 83
144