Page 144 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 144
arno kazalo

105, 107, 109 didaktična, 73
radikalni, 54 izvajanja pouka, 78
socialni, 51, 54, 55, 58, 63 konstruktivistična, 60
socialnopragmatični, 54 posodabljanja, 84
sociohistorični, 54 učna, 78, 79
spoznavni, 53 obdelava podatkov, 82, 83, 85–87, 90,
kritična distanca, 37
kurikul, 12, 19, 21, 82, 83 104
matematični koncepti, 12, 81 ocenjevanje znanja, 13, 19, 44, 78
merjenje, 61, 82, 83, 90, 94, 105–107, 112, odkrivanje, 12, 16, 20, 36, 38, 45, 58,

113, 118, 120 68–70, 102
metakognicija, 17, 18, 20, 49, 84, 103, 107 PIRLS, 83
metoda PISA, 83
posebne potrebe, 11
demonstracije, 43, 52, 80 pouk, 12, 13, 18, 19, 21, 22, 24–28, 34, 42,
diskusije, 68, 102
eksperimenta, 68, 102 49, 51, 53, 55, 56, 59, 64, 74, 75,
pisnih in grafičnih del, 80 77–80, 85, 90, 101, 103, 105, 107
praktičnih del, 80 problemski, 43, 52, 60, 68, 76, 102, 109
predavanja, 43 poučevanje, 36, 42
razgovora, 68, 80, 102 predstave, 42, 87
razlage, 52, 80 napačne, 13, 60
reševanja problemov, 70, 80 nepopolne, 14
metoda poučevanja, 12, 39, 53, 56, 60, učenčeve, 11
številske, 85
68, 69, 78, 99 predznanje, 13, 15, 19, 35, 56, 75, 103
mišljenje, 35–37, 42, 59, 81 preiskovanje, 12, 20, 36
preverjanje znanja, 13, 14, 19, 44, 78
kompleksno, 19, 20, 45, 73, 84, 88, 103 principi, 12, 38, 39, 68
kritično, 23, 40, 62, 84, 99–101, 104, matematike, 89
problem, 18, 36
109 besedilni, 86
logično, 100 kompleksen, 13, 67
matematično, 88–90 konkreten, 35
ustvarjalno, 70, 77, 84 linearen, 67
model pouka matematičen, 82, 84–86, 88, 106, 107,
behavioristični, 51, 68, 75 111, 115, 116
kognitivno-konstruktivistični, 12, 55, procesiranje
informacij, 51
65, 75, 99, 101, 103, 105, 107, 109 miselno, 76
konstruktivistični, 68 podatkov, 19
spoznavni, 52 računalniško-informacijsko, 35
spoznavno-konstruktivistični, 53 znanj, 20
transformacijski, 51, 53, 75 procesno-didaktični pristop, 73
transmisijski, 51–53 profesionalni razvoj, 42, 51, 66
motivacija, 13, 36, 41, 44, 52, 77, 109
multikulturne razlike, 11
načela

142
   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148