Page 145 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 145
Stvarno kazalo

projektno delo, 52, 68, 76, 102, 105, 109 terminologija, 15, 17, 116
prvo triletje, 12, 81, 99, 103, 104, 107, 109 timsko sodelovanje, 64, 74
ravni znanja, 13, 14, 17 TIMSS, 82, 83
razgovor, 43, 52, 68, 80, 104, 109 transfer, 18, 39, 63, 87
raziskovanje, 11, 12, 18, 20, 23, 31, 36, 42, transformacija, 31, 33, 35, 91, 94
uporabnost znanja, 12, 13, 33, 62
44, 48, 51, 52, 58, 65, 66, 68, 70, 77, ustvarjanje, 17, 30, 81, 88
78, 81, 82, 88 učenec, 11, 12, 17, 18, 27, 29, 34, 35, 39–41,
razredništvo, 49
razumevanje, 13, 15–20, 23, 31, 34, 36, 38, 44, 48, 51, 52, 57, 61, 70, 73, 75, 77,
39, 43, 46–48, 51, 52, 54, 59, 60, 62, 89, 91, 102, 104, 105
65, 68, 70, 72, 76, 85, 86, 88, 100 učenje, 29
refleksija, 42, 52 (neo)behavioristično, 32
reševanje problemov, 13, 20, 36, 40, 45, asociativistično, 32
55, 58, 61, 69, 70, 72, 80, 82, 85, 87, asociativno, 32
90, 95, 97, 100, 107, 109 gestaltistično, 32
rutina, 41, 52, 64, 65 humanistično, 32
samoevalvacija, 14 izkustveno, 13, 48, 52, 68, 76, 102, 103,
simbolika, 17 109
sinteza, 15–18, 20, 72 kibernetično-informacijsko, 32
sistematiziranje, 69 kognitivno-konstruktivistično, 32
SITES-ICILS, 83 modelno, 32
spretnosti, 13, 28, 31, 33, 41, 44, 47, 52, 62, oblike, 31, 32, 38, 51, 78, 102
63, 75, 79–81, 83, 84, 87, 88, 102, reševanje problemov, 69
103, 105 s poskušanjem, 32
statistika, 82 simulacijsko, 32
strategije učenja in poučevanja, 13 skupinsko, 52, 104
svetovanje, 49 sodelovalno, 14, 36, 52, 60, 70, 104
taksonomija, 13–15 značilnosti, 31
Bloomova, 14, 15 učna tehnologija, 22, 45
Gagnejeva, 14, 17 učna vsebina, 13, 22, 24, 27, 29, 32, 37, 44,
Marzanova, 14, 19 45, 49, 52, 53, 55, 56, 60, 74, 77–79,
TALIS, 83 104, 105
teorija, 38 učni cilji, 11, 13, 15, 17, 19, 34, 51, 53, 56, 60,
atribucije, 41 81, 91
implicitna, 41 učni načrt, 21, 27, 52, 53, 61, 62, 81–85, 87,
kognitivna, 39 88, 90, 91
konflikta, 40 učno okolje, 34, 36, 99
samospoštovanja, 41 verjetnost, 82, 83, 87, 116
socialne organizacije, 40 veščine, 18, 20, 42–44, 71–73, 87, 100,
socialne soodvisnosti, 40 103, 107
socialno-psihološka, 40 vrednotenje, 13, 15–17, 28, 49, 72, 97, 104
storilnostne motivacije, 41 vzgajanje, 21, 26
vedenjska, 38 vzgojno-izobraževalni cilji, 21, 45, 81

143
   140   141   142   143   144   145   146   147   148