Page 143 - Kozel, Lea, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 143
arno kazalo

akcijsko raziskovanje, 52, 66 integracija, 52
aktivno učenje, 13, 33, 56, 69, 73, 99, 102 interakcija, 22, 25, 31, 33, 40, 54, 57, 58,
analiza, 15–18, 20, 34, 49, 72, 97, 103, 104
asociativnost, 92, 95 60, 61, 70, 71, 99, 100, 104
avtomatizacija, 82 interpretacija, 15, 20, 31, 43, 58, 68, 69,
avtonomnost, 52
avtoriteta, 46, 49, 50, 52, 60, 79 73, 77, 87, 89, 97, 102
behaviorizem, 32, 34, 35, 51–53, 91 izhodišče
dejavniki, 47, 59, 66, 67, 101, 103
antropogeno, 22
ključni, 86 sociokulturno, 22
notranji, 38 izobraževalni proces, 25, 26, 28, 35, 49,
pouka, 22–25
74, 78
objektivni, 26 izobraževanje učiteljev, 43, 46–48, 51,
subjektivni, 25
razvoja družbe, 45 52, 59, 76
transformacije, 69 katehetski razgovor, 52
zunanji, 38, 41 klasificiranje, 30, 63, 69
demonstracija, 80 kognitivizem, 35, 36, 51, 52
didaktika, 74, 78 kombinatorika, 82, 83, 93, 96, 106, 116,
kibernetična, 32
matematike, 13, 77, 78 120
specialna, 11 kompetence, 23, 25, 26, 28, 45, 46, 48,
učnega predmeta, 77
dosežki 63, 73, 85, 88
posameznika, 40 ključne, 46
pouka, 25 metakognitivne, 28
pri matematiki, 86, 109 profesionalne, 46
učencev, 13–15, 17, 26, 38, 40, 44, 49 psihične, 74
eksperiment, 52, 73, 109 učencev, 22, 28
ESLC, 83 učiteljev, 45, 75, 76
etičnost, 46, 52 komunikacija, 24, 25, 40, 43, 58, 74, 88,
formativno spremljanje, 14
generaliziranje, 69, 102 105
ICCS, 83 konflikt
individualizacija, 52, 74, 79, 99, 100
informacijsko-komunikacijska intelektualni, 40
tehnologija, 11, 31, 84, 85, 88, 104, kognitivni, 57, 62, 99
105 konceptualni, 40
socialni, 40
socialno-kognitivni, 76
socialno-spoznavni, 56
konstruktivizem, 12, 35, 36, 52–54, 57–61,

74, 76, 106, 107
emancipatorični, 54
kognitivni, 53–57, 73, 75, 99, 101, 103,

141
   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148