Page 156 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 156
arno kazalo
geometrijska konstrukcija, , , , , kognitivne sposobnosti,
, kognitivni konflikt, , , , , ,
kognitivni razvoj, , , , , , ,
geometrijski objekt, , kognitivno sredstvo,
geometrijski problem, , , , kompetence . stoletja, ,
kompetenčni razredi
–, ,
konstrukcijski, –, , razred povezovanja,
linearni, razred reflektiranja,
problem prostorskih teles, razred reproduciranja,
ravninski, kompleksna struktura,
grafična reprezentacija, , , , , , koncentracija, , , ,
konceptualni model,
–, , , konektivizem, , ,
i-učbenik, , , , , , –, konstruiranje, , , , , ,
konstrukcija znanja, , , ,
– konstrukcijska metoda
individualizacija, , , , , , , , metoda geometrijskih mest točk,
metoda konstruiranja s pomožnim
,
informacijsko-komunikacijska likom,
konstrukcijska naloga, ,
tehnologija (IKT), , –, , , konstruktivizem, , , , , , ,
–, , , , –, –, konstruktivno učenje,
–, , , kreativnost,
informatizacija, –, kritično mišljenje, , , , , ,
integracija, , kritično prijateljevanje,
interakcija, , , , , , , , , m-izobraževanje,
, matematična ideja, , , ,
interaktivna naloga, , , , , , matematične sposobnosti, , ,
, matematične vsebine, , , , , ,
interaktivna tabla, , , ,
interaktivni element, ,
interaktivnost, , , matematični jezik, , , , , ,
internet, , , , , ,
interpretacija, , , , , , , , ,
, matematični koncept, , , , , ,
intuitivna predstava,
izkustveno učenje, , , ,
izobraževalni portal, matematični kontekst, , ,
klasifikacija znanj, matematični pojem, , , , –,
ključne kompetence,
kognicija, , , , –, , , , , , , ,
kognitivna aktivnost, , matematični problem, , , , , ,
kognitivna psihologija,
kognitivna raven, , , , , , , ,
kognitivna revolucija, matematični simbol, , , , , ,
kognitivna struktura, , , , , matematični učbenik,
kognitivna znanost, matematično dejstvo,
matematično razmišljanje, , , ,
geometrijska konstrukcija, , , , , kognitivne sposobnosti,
, kognitivni konflikt, , , , , ,
kognitivni razvoj, , , , , , ,
geometrijski objekt, , kognitivno sredstvo,
geometrijski problem, , , , kompetence . stoletja, ,
kompetenčni razredi
–, ,
konstrukcijski, –, , razred povezovanja,
linearni, razred reflektiranja,
problem prostorskih teles, razred reproduciranja,
ravninski, kompleksna struktura,
grafična reprezentacija, , , , , , koncentracija, , , ,
konceptualni model,
–, , , konektivizem, , ,
i-učbenik, , , , , , –, konstruiranje, , , , , ,
konstrukcija znanja, , , ,
– konstrukcijska metoda
individualizacija, , , , , , , , metoda geometrijskih mest točk,
metoda konstruiranja s pomožnim
,
informacijsko-komunikacijska likom,
konstrukcijska naloga, ,
tehnologija (IKT), , –, , , konstruktivizem, , , , , , ,
–, , , , –, –, konstruktivno učenje,
–, , , kreativnost,
informatizacija, –, kritično mišljenje, , , , , ,
integracija, , kritično prijateljevanje,
interakcija, , , , , , , , , m-izobraževanje,
, matematična ideja, , , ,
interaktivna naloga, , , , , , matematične sposobnosti, , ,
, matematične vsebine, , , , , ,
interaktivna tabla, , , ,
interaktivni element, ,
interaktivnost, , , matematični jezik, , , , , ,
internet, , , , , ,
interpretacija, , , , , , , , ,
, matematični koncept, , , , , ,
intuitivna predstava,
izkustveno učenje, , , ,
izobraževalni portal, matematični kontekst, , ,
klasifikacija znanj, matematični pojem, , , , –,
ključne kompetence,
kognicija, , , , –, , , , , , , ,
kognitivna aktivnost, , matematični problem, , , , , ,
kognitivna psihologija,
kognitivna raven, , , , , , , ,
kognitivna revolucija, matematični simbol, , , , , ,
kognitivna struktura, , , , , matematični učbenik,
kognitivna znanost, matematično dejstvo,
matematično razmišljanje, , , ,