Page 156 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 156
arno kazalo

geometrijska konstrukcija, , , , , kognitivne sposobnosti, 
,  kognitivni konflikt, , , , , , 
kognitivni razvoj, , , , , , , 
geometrijski objekt, ,  kognitivno sredstvo, 
geometrijski problem, , , , kompetence . stoletja, , 
kompetenčni razredi
–, , 
konstrukcijski, –, ,  razred povezovanja, 
linearni,  razred reflektiranja, 
problem prostorskih teles,  razred reproduciranja, 
ravninski,  kompleksna struktura, 
grafična reprezentacija, , , , , , koncentracija, , , , 
konceptualni model, 
–, , ,  konektivizem, , , 
i-učbenik, , , , , , –, konstruiranje, , , , , , 
konstrukcija znanja, , , , 
– konstrukcijska metoda
individualizacija, , , , , , , , metoda geometrijskih mest točk, 
metoda konstruiranja s pomožnim
, 
informacijsko-komunikacijska likom, 
konstrukcijska naloga, , 
tehnologija (IKT), , –, , , konstruktivizem, , , , , , , 
–, , , , –, –, konstruktivno učenje, 
–, , ,  kreativnost, 
informatizacija, –,  kritično mišljenje, , , , , , 
integracija, ,  kritično prijateljevanje, 
interakcija, , , , , , , , , m-izobraževanje, 
,  matematična ideja, , , , 
interaktivna naloga, , , , , , matematične sposobnosti, , , 
,  matematične vsebine, , , , , ,
interaktivna tabla, , , , 
interaktivni element, ,  
interaktivnost, , ,  matematični jezik, , , , , ,
internet, , , , , , 
interpretacija, , , , , , , , , 
,  matematični koncept, , , , , ,
intuitivna predstava, 
izkustveno učenje, , ,  , 
izobraževalni portal,  matematični kontekst, , , 
klasifikacija znanj,  matematični pojem, , , , –,
ključne kompetence, 
kognicija, , , ,  –, , , , , , , , 
kognitivna aktivnost, ,  matematični problem, , , , , ,
kognitivna psihologija, 
kognitivna raven, , ,  , , , , , 
kognitivna revolucija,  matematični simbol, , , , , , 
kognitivna struktura, , , , ,  matematični učbenik, 
kognitivna znanost,  matematično dejstvo, 
matematično razmišljanje, , , , 


   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161