Page 158 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 158
arno kazalo
behavioristični, , abstraktna, ,
didaktični, enaktivna, ,
holistični, IKT,
intuitivno-holistični, kognitivna,
kognitivni, , konkretna, , ,
konstruktivistični, , , , , mentalna, ,
poglobljeni, notranja, ,
površinski, simbolna, , ,
problemski, , zunanja, ,
procesno-didaktični, reprezentacijska preslikava,
transmisijski, reprezentacijski model,
v tehnologijo usmerjen, rutinski problem,
v učenca/učenje usmerjen, samopreverjanje znanja,
problem iz življenjske situacije, , , samoregulacija učenja, ,
samoregulirano
, , učenje,
problemska situacija, , , , , , samostojno odkrivanje, , , , ,
senzorična oblika,
simbol, , , , , , , , , ,
dinamična,
kompleksna, ,
procedura, , , , , , , , , simulacija, , , , , , , , ,
, , ,
procesiranje informacij, , , , , skica, , , , –, , ,
profesionalna skupnost,
program dinamične geometrije, , , –, , , ,
slika, , , , , , , , , , ,
,
projektno učno delo, , , , –, , , , , ,
prostorska geometrija, , , , , , , –, ,
prostorska predstava, , , , , , ,
slikovna reprezentacija, , , , ,
, ,
raziskava, , , , , , , , , , slovensko izobraževalno omrežje (SIO),
, , , , , , , , , socialno omrežje, , ,
raziskovalno učenje, , , , , , sodoben pouk,
spletna igra,
spletna učilnica, , , , , , ,
raziskovanje, , , , , , , , , , ,
spomin,
, , , , , , , , , , delovni, , , , ,
, , , , , , , –, , dolgoročni, , ,
, , , , , , , kratkoročni, ,
razumevanje, –, –, –, , , spoznavna zmožnost,
, , , , –, –, , , spoznavni proces, , , , , , ,
, , , , , , –, , ,
, , –, ,
relacije med reprezentacijami, , ,
reprezentacija
behavioristični, , abstraktna, ,
didaktični, enaktivna, ,
holistični, IKT,
intuitivno-holistični, kognitivna,
kognitivni, , konkretna, , ,
konstruktivistični, , , , , mentalna, ,
poglobljeni, notranja, ,
površinski, simbolna, , ,
problemski, , zunanja, ,
procesno-didaktični, reprezentacijska preslikava,
transmisijski, reprezentacijski model,
v tehnologijo usmerjen, rutinski problem,
v učenca/učenje usmerjen, samopreverjanje znanja,
problem iz življenjske situacije, , , samoregulacija učenja, ,
samoregulirano
, , učenje,
problemska situacija, , , , , , samostojno odkrivanje, , , , ,
senzorična oblika,
simbol, , , , , , , , , ,
dinamična,
kompleksna, ,
procedura, , , , , , , , , simulacija, , , , , , , , ,
, , ,
procesiranje informacij, , , , , skica, , , , –, , ,
profesionalna skupnost,
program dinamične geometrije, , , –, , , ,
slika, , , , , , , , , , ,
,
projektno učno delo, , , , –, , , , , ,
prostorska geometrija, , , , , , , –, ,
prostorska predstava, , , , , , ,
slikovna reprezentacija, , , , ,
, ,
raziskava, , , , , , , , , , slovensko izobraževalno omrežje (SIO),
, , , , , , , , , socialno omrežje, , ,
raziskovalno učenje, , , , , , sodoben pouk,
spletna igra,
spletna učilnica, , , , , , ,
raziskovanje, , , , , , , , , , ,
spomin,
, , , , , , , , , , delovni, , , , ,
, , , , , , , –, , dolgoročni, , ,
, , , , , , , kratkoročni, ,
razumevanje, –, –, –, , , spoznavna zmožnost,
, , , , –, –, , , spoznavni proces, , , , , , ,
, , , , , , –, , ,
, , –, ,
relacije med reprezentacijami, , ,
reprezentacija