Page 158 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 158
arno kazalo

behavioristični, ,  abstraktna, , 
didaktični,  enaktivna, , 
holistični,  IKT, 
intuitivno-holistični,  kognitivna, 
kognitivni, ,  konkretna, , , 
konstruktivistični, , , , ,  mentalna, , 
poglobljeni,  notranja, , 
površinski,  simbolna, , , 
problemski, ,  zunanja, , 
procesno-didaktični,  reprezentacijska preslikava, 
transmisijski,  reprezentacijski model, 
v tehnologijo usmerjen,  rutinski problem, 
v učenca/učenje usmerjen,  samopreverjanje znanja, 
problem iz življenjske situacije, , , samoregulacija učenja, , 
samoregulirano
, ,  učenje, 
problemska situacija, , , , , , samostojno odkrivanje, , , , , 
senzorična oblika, 
 simbol, , , , , , , , , ,
dinamična, 
kompleksna,  , 
procedura, , , , , , , , , simulacija, , , , , , , , ,

, ,  , 
procesiranje informacij, , , , ,  skica, , , , –, , ,
profesionalna skupnost, 
program dinamične geometrije, , , –, , , , 
slika, , , , , , , , , , ,
, 
projektno učno delo,  , , , –, , , , , ,
prostorska geometrija, ,  , , , , , –, ,
prostorska predstava, , , , , , , 
slikovna reprezentacija, , , , ,
,  , 
raziskava, , , , , , , , , , slovensko izobraževalno omrežje (SIO),

, , , , , , , , ,  socialno omrežje, , , 
raziskovalno učenje, , , , , , sodoben pouk, 
spletna igra, 
 spletna učilnica, , , , , , ,
raziskovanje, , , , , , , , , , , 
spomin, 
, , , , , , , , , , delovni, , , , , 
, , , , , , , –, , dolgoročni, , , 
, , , , , , ,  kratkoročni, , 
razumevanje, –, –, –, , , spoznavna zmožnost, 
, , , , –, –, , , spoznavni proces, , , , , , , 
, , , , , , –, , ,
, , –, , 
relacije med reprezentacijami, , , 
reprezentacija


   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162