Page 160 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 160
arno kazalo
vseživljenjsko učenje, , ,
znanje
abstraktno, , ,
deklarativno,
dinamično,
faktografsko,
kompleksno, , ,
kompleksno proceduralno, , ,
konceptualno, , , , , , ,
matematično, , , , , , , ,
, , , , , ,
metakognitivno,
metodično,
osnovno, , ,
problemsko, , , , –, , ,
,
proceduralno, , , , , , , ,
, , , , ,
procesno, , , , , ,
rutinsko proceduralno, , , , ,
vsebinsko, , ,
vseživljenjsko,
življenjska situacija, , , , , ,
, , ,
vseživljenjsko učenje, , ,
znanje
abstraktno, , ,
deklarativno,
dinamično,
faktografsko,
kompleksno, , ,
kompleksno proceduralno, , ,
konceptualno, , , , , , ,
matematično, , , , , , , ,
, , , , , ,
metakognitivno,
metodično,
osnovno, , ,
problemsko, , , , –, , ,
,
proceduralno, , , , , , , ,
, , , , ,
procesno, , , , , ,
rutinsko proceduralno, , , , ,
vsebinsko, , ,
vseživljenjsko,
življenjska situacija, , , , , ,
, , ,