Page 160 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 160
arno kazalo

vseživljenjsko učenje, , , 
znanje

abstraktno, , , 
deklarativno, 
dinamično, 
faktografsko, 
kompleksno, , , 
kompleksno proceduralno, , , 
konceptualno, , , , , , , 
matematično, , , , , , , ,

, , , , , , 
metakognitivno, 
metodično, 
osnovno, , , 
problemsko, , , , –, , ,

, 
proceduralno, , , , , , , ,

, , , , , 
procesno, , , , , , 
rutinsko proceduralno, , , , ,


vsebinsko, , , 
vseživljenjsko, 
življenjska situacija, , , , , ,

, , , 


   155   156   157   158   159   160   161   162