Page 157 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 157
Stvarno kazalo

medij, , , , ,  osnovni geometrijski pojmi, , , ,
mentalna slika,  , , , 
mentalni model, 
metakognitivne kompetence, ,  pasivna raba IKT, , 
metakognitivne strategije,  percepcija, , , 
metakognitivno mišljenje,  personalizacija, , , , 
mišljenje, –, –, , , , , , pismenost

, , ,  bralna, 
mobilna tehnologija,  digitalna, 
mobilnost,  IKT-, 
model problemskega pouka informacijska, , 
matematična, , 
geometrije z IKT,  naravoslovna, 
motivacija, , , , , , , –, pojmovna predstava, , , , 
pomanjkljivost, , , , , , 
–, , , ,  pomnjenje, , , , , , , , ,
intristična, 
notranja, , , , ,  , , , , 
zunanja, , , , ,  ponazorilo, , 
multimedija,  postopek
multimedijski gradnik, , , , ,
računski, , 
, , , ,  pouk, , , , , , , , , –,
multisenzorni gradnik, 
načela , , , , , –, , , ,
, , –, –, –, , ,
načelo dinamike,  , –, , , , 
načelo konstrukcije,  geometrije, , , , , , , 
načelo matematične interaktivni, 
kognitivno-konstruktivistični, 
spremenljivosti,  problemski, , , , 
načelo nazornosti,  sodoben, 
načelo postopnosti,  tradicionalni, , , , 
načelo pozitivne podkrepitve,  transformacijski, 
načelo variacije ponazarjanja,  transmisijski, 
načelo zaznavne spremenljivosti, , poučevanje, , –, –, , , –,
–, –, , –, –, ,
 , , , –, , –, –,
nevizualni matematični koncept,  –, , , , , , 
nevralgična točka,  povratna informacija, , , , , ,
nevroznanost,  , , , , –, , , ,
oblika poučevanja, , , ,  –, , , , , 
ocenjevanje, , , , , , , ,  predznanje, , , , , , , , ,
odkrivanje, , , , , , , , ,  , , , , , , , 
opisni kriterij,  preverjanje predznanja, 
organizacija pouka,  pristop
organizacija učenja,  atomistični, 
orientacija v prostoru, , 
orodje, , , , , , , , , , 


   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162