Page 157 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 157
Stvarno kazalo
medij, , , , , osnovni geometrijski pojmi, , , ,
mentalna slika, , , ,
mentalni model,
metakognitivne kompetence, , pasivna raba IKT, ,
metakognitivne strategije, percepcija, , ,
metakognitivno mišljenje, personalizacija, , , ,
mišljenje, –, –, , , , , , pismenost
, , , bralna,
mobilna tehnologija, digitalna,
mobilnost, IKT-,
model problemskega pouka informacijska, ,
matematična, ,
geometrije z IKT, naravoslovna,
motivacija, , , , , , , –, pojmovna predstava, , , ,
pomanjkljivost, , , , , ,
–, , , , pomnjenje, , , , , , , , ,
intristična,
notranja, , , , , , , , ,
zunanja, , , , , ponazorilo, ,
multimedija, postopek
multimedijski gradnik, , , , ,
računski, ,
, , , , pouk, , , , , , , , , –,
multisenzorni gradnik,
načela , , , , , –, , , ,
, , –, –, –, , ,
načelo dinamike, , –, , , ,
načelo konstrukcije, geometrije, , , , , , ,
načelo matematične interaktivni,
kognitivno-konstruktivistični,
spremenljivosti, problemski, , , ,
načelo nazornosti, sodoben,
načelo postopnosti, tradicionalni, , , ,
načelo pozitivne podkrepitve, transformacijski,
načelo variacije ponazarjanja, transmisijski,
načelo zaznavne spremenljivosti, , poučevanje, , –, –, , , –,
–, –, , –, –, ,
, , , –, , –, –,
nevizualni matematični koncept, –, , , , , ,
nevralgična točka, povratna informacija, , , , , ,
nevroznanost, , , , , –, , , ,
oblika poučevanja, , , , –, , , , ,
ocenjevanje, , , , , , , , predznanje, , , , , , , , ,
odkrivanje, , , , , , , , , , , , , , , ,
opisni kriterij, preverjanje predznanja,
organizacija pouka, pristop
organizacija učenja, atomistični,
orientacija v prostoru, ,
orodje, , , , , , , , , ,
medij, , , , , osnovni geometrijski pojmi, , , ,
mentalna slika, , , ,
mentalni model,
metakognitivne kompetence, , pasivna raba IKT, ,
metakognitivne strategije, percepcija, , ,
metakognitivno mišljenje, personalizacija, , , ,
mišljenje, –, –, , , , , , pismenost
, , , bralna,
mobilna tehnologija, digitalna,
mobilnost, IKT-,
model problemskega pouka informacijska, ,
matematična, ,
geometrije z IKT, naravoslovna,
motivacija, , , , , , , –, pojmovna predstava, , , ,
pomanjkljivost, , , , , ,
–, , , , pomnjenje, , , , , , , , ,
intristična,
notranja, , , , , , , , ,
zunanja, , , , , ponazorilo, ,
multimedija, postopek
multimedijski gradnik, , , , ,
računski, ,
, , , , pouk, , , , , , , , , –,
multisenzorni gradnik,
načela , , , , , –, , , ,
, , –, –, –, , ,
načelo dinamike, , –, , , ,
načelo konstrukcije, geometrije, , , , , , ,
načelo matematične interaktivni,
kognitivno-konstruktivistični,
spremenljivosti, problemski, , , ,
načelo nazornosti, sodoben,
načelo postopnosti, tradicionalni, , , ,
načelo pozitivne podkrepitve, transformacijski,
načelo variacije ponazarjanja, transmisijski,
načelo zaznavne spremenljivosti, , poučevanje, , –, –, , , –,
–, –, , –, –, ,
, , , –, , –, –,
nevizualni matematični koncept, –, , , , , ,
nevralgična točka, povratna informacija, , , , , ,
nevroznanost, , , , , –, , , ,
oblika poučevanja, , , , –, , , , ,
ocenjevanje, , , , , , , , predznanje, , , , , , , , ,
odkrivanje, , , , , , , , , , , , , , , ,
opisni kriterij, preverjanje predznanja,
organizacija pouka, pristop
organizacija učenja, atomistični,
orientacija v prostoru, ,
orodje, , , , , , , , , ,