Page 159 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 159
lišče, , , , , , , , ,  Stvarno kazalo
standard, , 
standard znanja, –, , ,  učna metoda, –, , , , 
strategija učna pot, , –, , , , –,

poučevalna,  , , , 
reševanja problemov, , ,  učna potreba, 
učna, , ,  učna situacija, , , , , , 
strukturirano vodenje,  učna tehnologija, 
številska predstava, ,  učna vsebina, , , , , , –, ,
štirikotnik, , , , , , , ,
, 
, , , –, , , , učni načrt, , , , , , , , ,

taksonomska raven, ,  , , , 
tehnologija, , , , , , –, , učni pripomoček, , , , , , 
, , , –, –, –, učni proces, , , , –, , , ,
, 
tehnološka inovacija,  , , , , , , –, , ,
tehnološka revolucija,  , , , 
teoretski model, ,  klasični, 
teorija učenja, , , , , ,  spletni, 
test, , , ,  učni stil, , , 
tipi matematičnih znanj,  učni vir, , 
trajnost znanja, , , ,  učno gradivo, , , , , , –,
transfer znanja, , , ,  , , –, , , , , 
transformacija, , ,  učno načelo, 
trivializacija,  učno okolje, , , , –, , , ,
učenci s posebnimi potrebami, ,  , 
učenje avtonomno, 
aktivno, , , , , ,  inovativno, , 
kolaborativno,  spletno, –, , , , , ,
kombinirano,  , 
mobilno,  tradicionalno, 
na napakah,  virtualno, , 
omrežno,  usposabljanje, , , , , 
problemsko, , ,  ustvarjalno mišljenje, , , , , 
produktivno,  večkotnik, , , 
programirano, ,  večsenzorno sprejemanje, 
sistematično, ,  verbaliziranje, , 
sodelovalno, , ,  virtualna učilnica, 
z okdrivanjem,  virtualni objekti, 
z razumevanjem, , ,  vizualizacija, , , , , , , ,
učila,  –, , , , , , , 
učna enota,  vizualna reprezentacija, , 
shematska, 
slikovna, , , 
vodeno odkrivanje, , , , 
vrednotenje, , , , 


   154   155   156   157   158   159   160   161   162