Page 159 - Klančar, Andreja, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 159
lišče, , , , , , , , , Stvarno kazalo
standard, ,
standard znanja, –, , , učna metoda, –, , , ,
strategija učna pot, , –, , , , –,
poučevalna, , , ,
reševanja problemov, , , učna potreba,
učna, , , učna situacija, , , , , ,
strukturirano vodenje, učna tehnologija,
številska predstava, , učna vsebina, , , , , , –, ,
štirikotnik, , , , , , , ,
,
, , , –, , , , učni načrt, , , , , , , , ,
taksonomska raven, , , , ,
tehnologija, , , , , , –, , učni pripomoček, , , , , ,
, , , –, –, –, učni proces, , , , –, , , ,
,
tehnološka inovacija, , , , , , , –, , ,
tehnološka revolucija, , , ,
teoretski model, , klasični,
teorija učenja, , , , , , spletni,
test, , , , učni stil, , ,
tipi matematičnih znanj, učni vir, ,
trajnost znanja, , , , učno gradivo, , , , , , –,
transfer znanja, , , , , , –, , , , ,
transformacija, , , učno načelo,
trivializacija, učno okolje, , , , –, , , ,
učenci s posebnimi potrebami, , ,
učenje avtonomno,
aktivno, , , , , , inovativno, ,
kolaborativno, spletno, –, , , , , ,
kombinirano, ,
mobilno, tradicionalno,
na napakah, virtualno, ,
omrežno, usposabljanje, , , , ,
problemsko, , , ustvarjalno mišljenje, , , , ,
produktivno, večkotnik, , ,
programirano, , večsenzorno sprejemanje,
sistematično, , verbaliziranje, ,
sodelovalno, , , virtualna učilnica,
z okdrivanjem, virtualni objekti,
z razumevanjem, , , vizualizacija, , , , , , , ,
učila, –, , , , , , ,
učna enota, vizualna reprezentacija, ,
shematska,
slikovna, , ,
vodeno odkrivanje, , , ,
vrednotenje, , , ,
standard, ,
standard znanja, –, , , učna metoda, –, , , ,
strategija učna pot, , –, , , , –,
poučevalna, , , ,
reševanja problemov, , , učna potreba,
učna, , , učna situacija, , , , , ,
strukturirano vodenje, učna tehnologija,
številska predstava, , učna vsebina, , , , , , –, ,
štirikotnik, , , , , , , ,
,
, , , –, , , , učni načrt, , , , , , , , ,
taksonomska raven, , , , ,
tehnologija, , , , , , –, , učni pripomoček, , , , , ,
, , , –, –, –, učni proces, , , , –, , , ,
,
tehnološka inovacija, , , , , , , –, , ,
tehnološka revolucija, , , ,
teoretski model, , klasični,
teorija učenja, , , , , , spletni,
test, , , , učni stil, , ,
tipi matematičnih znanj, učni vir, ,
trajnost znanja, , , , učno gradivo, , , , , , –,
transfer znanja, , , , , , –, , , , ,
transformacija, , , učno načelo,
trivializacija, učno okolje, , , , –, , , ,
učenci s posebnimi potrebami, , ,
učenje avtonomno,
aktivno, , , , , , inovativno, ,
kolaborativno, spletno, –, , , , , ,
kombinirano, ,
mobilno, tradicionalno,
na napakah, virtualno, ,
omrežno, usposabljanje, , , , ,
problemsko, , , ustvarjalno mišljenje, , , , ,
produktivno, večkotnik, , ,
programirano, , večsenzorno sprejemanje,
sistematično, , verbaliziranje, ,
sodelovalno, , , virtualna učilnica,
z okdrivanjem, virtualni objekti,
z razumevanjem, , , vizualizacija, , , , , , , ,
učila, –, , , , , , ,
učna enota, vizualna reprezentacija, ,
shematska,
slikovna, , ,
vodeno odkrivanje, , , ,
vrednotenje, , , ,