Page 135 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 135
Empirična analiza modela in preverjanje hipotez

Iz raziskave izhaja, da v našem primeru vrednost KMO znaša 0,762
in vrednost statistične značilnosti 0,000, korelacijska matrika pa ni enot-
ska. Tako lahko torej zaključimo, da so naši podatki primerni za faktor-
sko analizo.

Naslednji korak je bila analiza komunalitet posameznih spremenljivk
glede na postavljeno merilo, da bomo izločili vse spremenljivke, ki ima-
jo komunaliteto manjšo od 0,3 (Šifrer in Bren 2011, 50). Tako so v pre-
glednici 52 prikazane samo spremenljivke, ki imajo najvišjo ekstrahirano
komunaliteto pri spremenljivki vrst15 z vrednostjo 0,999 in najnižjo pri
spremenljivki casa2 z vrednostjo 0,514.

V preglednici 52 so prikazane komunalitete spremenljivk konstruk-
ta človeški kapital.

Preglednica 52: Komunalitete spremenljivk konstrukta človeški kapital 135

Spremenljivke Začetne Končne

vrst15 0,912 0,999
prenos14 0,903 0,881
prenos13 0,879 0,855
vrst14 0,870 0,787
vrst16 0,852 0,745
prenos12 0,850 0,842
shranjevanje2 0,839 0,833
vrst10 0,824 0,768
uporaba2 0,822 0,869
vrst5 0,811 0,552
shranjevanje3 0,808 0,761
uporaba7 0,803 0,816
uporaba1 0,797 0,790
casa2 0,796 0,514
casa3 0,793 0,934
uporaba8 0,792 0,720
vrst9 0,792 0,725
vrst11 0,787 0,783
shranjevanje1 0,784 0,834
prenos11 0,781 0,656
pridobiv6 0,752 0,907
pridobiv7 0,743 0,756
uporaba5 0,735 0,624
   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140