Page 131 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 131
liza konstrukta
človeški kapital

Vse dimenzije konstrukta človeški kapital smo najprej kodirali. Vključene
dimenzije smo izbrali zato, ker smo želeli človeški kapital preučiti z raz-
ličnimi spremenljivkami, ki smo jih vključili v anketni vprašalnik in na-
daljnjo analizo, da bi s tem potrdili kar največji vpliv dejavnikov na uspeš-
nost poslovanja turističnih agencij (v nadaljevanju uspešnost poslovanja).

Kodiranje trditev z oceno stopenj strinjanj posamezne dimenzije
konstrukta človeški kapital
Izvorna kodiranja dimenzij konstrukta človeškega kapitala v anketnem
vprašalniku, kodiranja v SPSS in njihova uporaba v analizah ter trditve,
ki se nanašajo na posamezne trditve, so prikazani v preglednici 50.

Preglednica 50: Izvorna kodiranja dimenzij ČK v anketnem vprašalniku, kodiranja v SPSS in
njihova uporaba v analizah ter trditve, ki se nanašajo na posamezne trditve

Izvorna kodiran- Kodiranja v SPSS in nji-
ja v vprašalniku hova uporaba v analizah

Pridobivanje znanja – trditve

Q16a pridobiv1 Uporabljamo internet.

Q16b pridobiv2 Spremljamo strokovno literaturo.

Q16c pridobiv3 Turistična agencija zaposlene spodbuja pri nadaljnjem izobraževanju.

Q16d pridobiv4 Dijakom/študentom omogočamo opravljanje prakse, seminarskih
ali diplomskih nalog na primeru naše turistične agencije.

Q16e pridobiv5 Izvajamo interna usposabljanja.

Q16f pridobiv6 Sodelujemo z zunanjimi sodelavci.
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136