Page 132 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 132
Izvorna kodiran- Kodiranja v SPSS in nji-
ja v vprašalniku hova uporaba v analizah

Q16g pridobiv7 Spodbujamo sodelovanje z drugimi podjetji pri raznih delih.

Q16h pridobiv8 Izven t. a. se udeležujemo različnih seminarjev, delavnic in tudi
turističnih sejmov.

Q16i pridobiv9 Sodelujemo z zunanjimi raziskovalnimi institucijami.

Shranjevanje znanja – trditve

Q17a shranjevanje1 Shranjujemo zapise (imamo arhiv) o svojem nastanku, razvoju in
viziji delovanja.

Q17b shranjevanje2 Shranjujemo znanje (imamo arhiv) o izvedbi in vsebini delovnih
procesov.

132 Q17c shranjevanje3 Imamo dobro organizirano dokumentacijo o znanju in dosežkih
zaposlenih.

Q17d shranjevanje4 Podpiramo objavo uspehov.

Prenos znanja – trditve

Q18a prenos1 Dobro počutje v turistični agenciji pozitivno vpliva na prenos znanja.
Q18b prenos2
Q18c prenos3 Vsak zaposleni je usposobljen za opravljanje več delovnih nalog.
Q18d prenos4
Q18e prenos5 Vpeljano imamo timsko in projektno delo.
Q18f prenos6
Q18g prenos7 Na voljo imamo prostore, kjer se lahko zadržujemo in neformal-
Q18h prenos8 no družimo.
Q18i prenos9 Imamo učinkovit sistem svetovanja in mentoriranja mlajših in
novih sodelavcev.
Q18j prenos10
Pomanjkanje znanja ovira njegovo širjenje.
Q18k prenos11
Q18l prenos12 Pripravljeni smo posredovati svoje znanje, vendar imamo za to
Q18m prenos13 premalo časa.

Q18n prenos14 Svoje zaposlene spodbujamo k objavljanju njihovih dosežkov.

Q18o prenos15 Imamo učinkovit računalniško podprt sistem za dostop in iskanje
po lastnih zbirkah znanja.

Organiziramo različne interne izobraževalne delavnice, s katerimi
spodbujamo izmenjavo mnenj.

Zaposleni imamo premalo komunikacijskih spretnosti, potrebnih
za prenos znanja.

Organizirane imamo predstavitve in razprave o dosežkih zaposlenih.

Turistična agencija ne stimulira dovolj pretoka znanja med
zaposlenimi.

Zaposleni skrivamo svoje znanje pred sodelavci, ker menimo, da s
tem povečujemo svojo konkurenčno prednost pred njimi.

Premoremo učinkovit računalniško podprt sistem za vizualno
komunikacijo med zaposlenimi (npr. videokonferenca).
   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137