Page 231 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 231
Literatura 231

Khan, M. A., M. D. Olsen in V. Turgut. 1993. Encyclopaedia of Hospitality
and Tourism. New York: Van Nostrand Reinhold; London: Chapman
& Hall.

Kim, J. O., in C. W. Mueller. 1987. Introduction to Factor Analysis. London:
Sage.

Klaneček, A. 2010. Integrativni model lastništva zaposlenih. Ljubljana:
Maratonec.

Kostanjevec, B., in D. Gomezelj Omerzel. 2013. Podjetniška usmerjenost v
družinskih podjetjih. Koper: Fakulteta za management.

Kovač, D., in A. Bertoncelj. 2007. »Model merjenja podjetniškega potencia-
la z menedžerskimi kompetencami.« Organizacija 40 (4): 98–103.

Kožuh, B., in J. Vogrinc. 2009. Obdelava podatkov. Ljubljana: Filozofska
fakulteta.

Krajnc, A. 1982. Motivacija za izobraževanje. Ljubljana: Delavska enotnost.
Krajnc, A. 1997. Izobraževanje naša družbena vrednota. Ljubljana: Delavska

enotnost.

Krašna, T. 2002. »Trženje v turizmu.« Študijsko gradivo za interno upora-
bo, Višja strokovna šola za gostinstvo in turizem, Bled.

Krašna, T. 2006. »Poslovanje turističnih in gostinskih podjetij.« Študijsko
gradivo za interno uporabo, Višja strokovna šola za gostinstvo in turi-
zem, Bled.

Laval, C. 2005. Šola ni podjetje: neoliberalni napad na javno šolstvo. Ljublja-
na: Krtina.

Lawler, E. E., in S. A. Mohram. 2003. Creating a Strategic Human Resour-
ces Organization: An Assessment of Trends and New Directions. Stanford:
Stanford University Press, Center for Effective Organizations.

Likar, B., J. Demšar, P. Fatur, D. Križaj, V. Pečjak, S. Sitar, D. Trček in N.
Trunk Širca. 2000. Inovativnost za mlade. Ljubljana: Korona plus, Zveza
prijateljev mladine Slovenije; Koper: Visoka šola za management.

Lipičnik, B. 1994. Ljudje in njihove zmožnosti. Ljubljana: Ekonomska
fakulteta.

Lipičnik, B. 1998. Ravnanje z ljudmi pri delu. Ljubljana: Gospodarski
vestnik.

Lumpkin, G. T., in G. G. Dess. 1996. »Clarifying Entrepreneurial Orienta-
tion Construct and Linking It to Performance.« Academy of Manage-
ment Review 21 (1): 135–72.
   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236