Page 230 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 230
Performance through Organizational Learning and Innovation.« Jour-
nal of Business Research 65 (7): 1040–50.
Garvin, D. A. 1993. »Building a Learning Organization.« Harvard Business
Review 74 (4): 78–91.
Gomezelj Omerzel, D. 2008. »Model znanja v podjetništvu in vpliv zna-
nja na poslovno uspešnost podjetja.« Doktorska disertacija, Univerza
na Primorskem.

Gomezelj Omerzel, D. 2009. Management znanja v majhnih in srednjih pod-
jetjih. Koper: Fakulteta za management.

Hair, J. F., W. C. Black, B. J. Babin in R. E. Anderson. 2006. Multivariate
Data Analysis. New Jersey: Pearson Prentice Hall.

Hair, J. F., W. C. Black, B. J. Babin in R. E. Anderson. 2009. Multivariate
230 Data Analysis. New Jersey: Pearson Prentice Hall.

Hu, M.-L. M., J.-S. Horng in Y.-H. C. Sun. 2008. »Hospitality Teams:
Knowledge Sharing and Service Innovation Performance.« Tourism
Management 30 (1): 41–50.

Hudson, W. J. 1993. How to Build It, Enhance It, Use It. New York: Wiley.
Ivankovič, G., in M. Jerman. 2000. Merjenje uspešnosti poslovanja v hotelir-

stvu. Portorož: Turistica, fakulteta za turistične študije.
Ivanuša-Bezjak, M. 1996. O podjetništvu: kaj moram vedeti o podjetništvu.

Ljubljana: Gospodarski vestnik.

Ivanuša-Bezjak, M. 2006. »Iščemo kompetence!« Podjetnik 15 (4): 44–45
in 85.

Jelenc, Z. 1998. Vloga in razvoj Andragoškega društva Slovenije v obdobju
1968–1991. Ljubljana: Andragoški center Republike Slovenije, Andrago-
ško društvo Slovenije.

Jones, J. E., in W. K. Bearley. 1995. Surveying Employees: A Practical Guide-
book. Amherst: HRD Press.

Kaluža, V. 2006. »Možnosti razvoja podjetništva v turizmu.« Magistrsko
delo, Univerza v Ljubljani.

Kaluža, V. 2012. Modul: svetovanje in prodaja turističnih proizvodov. Uč-
benik, dodatno gradivo po predavanjih za program Gastronomija in tu-
rizem SSI, smer: Turizem. Ljubljana: Center za dopisno izobraževanje
Univerzum.

Kaluža, V. 2013a. Možnosti razvoja v turizmu. Kočevje: samozaložba.
Kaluža, V. 2013b. Izobraževanje kot konkurenčna prednost Slovenije. Kočev-

je: samozaložba.
   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235