Page 227 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 227
Literatura

Aaker, D. A., in G. S. Day. 1990. Marketing Research. New York: Wiley.
Ambrož, M. 2005. Sociologija turizma: izhodišča za proučevanje potovalnih

kultur. Portorož: Turistica, visoka šola za turizem.
Antončič, B. 2000. »Intrapreneurship: Construct Refinement and Integra-

tive Model Development.« Doktorska disertacija, Case Western Reser-
ve University.
Armstrong, M. 1995. A Handbook of Management Techniques. London: Ko-
gan Page.
Auer Antončič, J. 2012. »Osebnostne značilnosti podjetnikov, zado-
voljstvo zaposlenih in rast podjetja.« Doktorska disertacija, Univerza
na Primorskem.
Bahun, D., in E. Rojc. 2006. Človeški viri – kapital podjetja. Velenje: Pozoj.
Becker, G. 1964. Human Capital: A Theoretical and Empirical Analysis with
Special Reference to Education. New York: National Bureau of Econo-
mic Resarch.
Bernik, M., J. Florjančič, J. Jesenko, M. Jesenko, B. Kavčič, J. Kovač, R.
Lang, B. Lukežič, D. Mežnar, S. Muller, T. Steger in I. Winkler. 2000.
Management v tranzicijskih procesih. Maribor: Fakulteta za organizacij-
ske vede.
Bevc, M. 1991. Ekonomski pomen izobraževanja. Radovljica: Didakta.
Biloslavo, R. 2008. Fleksibilnost politike: presoja z uporabo mehkega semantič-
nega diferenciala. Koper: Fakulteta za management.
   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232