Page 232 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 232
Malačič, J. 2001. »Statistično ugotavljanje obsega človeškega kapitala.« V
Novo tisočletje – pripravljenost statistike na razumevanje in merjenje poja-
vov: zbornik, ur. B. Tkačik, 424–36. Ljubljana: Statistični urad RS.

Markič, M. 2004. Inoviranje procesov: pogoj za odličnost poslovanja. Koper:
Fakulteta za management.

Medlick, S. 1997. Dictionary of Travel, Tourism and Hospitality. Oxford:
Butterworth Heinemann.

Meško Štok, Z. 2009. Management znanja v sodobnih organizacijah. Koper:
Fakulteta za management.

Miglič, G. 1998. »Akcijsko učenje kot pristop k izpopolnjevanju in usposa-
bljanju vodilnih in vodstvenih delavcev v državni upravi.« Magistrsko
delo, Univerza v Ljubljani.

232 Miglič, G., in G. Vukovič. 2006. Spretnosti vodenja in sporazumevanja. Lju-
bljana: Ministrstvo za javno upravo, Direktorat za organizacijo in kadre,
Upravna akademija.

Mihalič, R. 2007. Upravljajmo organizacijsko kulturo in klimo. Škofja Loka:
Mihalič in partner.

Mihalič, T. 1997. Turistična podjetja: poslovanje in ekonomika turističnih
agencij in gostinskih podjetij. Ljubljana: Ekonomska fakulteta.

Mihalič, T. 1999. Poslovanje in ekonomika turističnih podjetij. Ljubljana:
Ekonomska fakulteta.

Mihalič, T. 2000. »Izbor gradiva in tekstov.« Interno gradivo za študen-
te predmeta Ekonomika turističnih podjetij, Ekonomska fakulteta,
Ljubljana.

Mihalič, T., in J. Planina. 2002. Ekonomika turizma. Ljubljana: Ekonom-
ska fakulteta.

Mihalič, T., L. Kneževič Cvelbar, M. Pahor, S. Slapničar, V. Žabkar, T. Dmi-
trovič, T. Kolar, I. Logar, M. Makovec Brenčič in K. Kuščer. 2009. Obli-
kovanje modela merjenja uspešnosti poslovanja hotelskih podjetij. Konku-
renčnost Slovenije 2006–2013. Konkurenčno gospodarstvo in hitrejša rast.
Ljubljana: Ekonomska fakulteta.

Mihaljčič, Z. 2006. Poslovno komuniciranje: učbenik za višje strokovno izo-
braževanje, izobraževalni program Komercialist. Ljubljana: Založništvo
Jutro.

Milfelner, B., D. Mumel in B. Snoj. 2006. »Metaanaliza dveh pristopov k
raziskovanju kompleksnih marketinških problemov.« Naše gospodarstvo
52 (5/6): 37–51.
   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237