Page 228 - Kaluža, Vojko, in Štefan Bojnec. 2019. Človeški kapital, organizacijska klima in uspešnost poslovanja turističnih agencij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 228
Biro Praxis. 2014. »Kaj je organizacijska klima?« http://www.biro-praxis.si/
kaj-je-organizacijska-klima.html.

Bojnec, Š., in Z. Kribel. 2006. Poslovanje potovalnih agencij preko interneta:
rezultati raziskave: spletno trženje slovenskih potovalnih agencij. Koper:
Univerza na Primorskem.

Bojnec, Š., Ž. Čepar, T. Kosi in B. Nastav. 2007. Ekonomika podjetja. Koper:
Fakulteta za management.

Bontis, N., in A. Serenko. 2009. »Longitudinal Knowledge Strategising in
a Long-Term Healthcare Organization.« International Journal of Tech-
nology Management 47 (1): 276–97.

Bradač Hojnik, B. 2009. »Značilnosti zunanjega izvajanja aktivnosti in nje-
gova povezava z uspešnostjo poslovanja malih in srednje velikih podjetij

228 v Sloveniji.« Doktorska disertacija, Univerza v Mariboru.
Branco, D‘oria. 2007. »Synthesis Report for Economic Analysis and Tra-
ining Needs in Social Economies in Slovenia, Italy, Great Britain and
Poland.« Pilot project EU TESES, GEA College, Ljubljana.

Brečko, D. 2005. »Razvitost kadrovske funkcije v Sloveniji.« Human Reso-
urce Management Magazin 2 (4): 74–77.

Brečko, D. 2006. Načrtovanje kariere kot dialog med organizacijo in posame-
znikom. Ljubljana: Planet GV.

Brezovec, A. 2000. Marketing v turizmu: izhodišča za razmišljanje in
upravljanje. Portorož: Turistica, visoka šola za turizem.

Brown, D., K. Spillman, M.-Y. Lee in Y. T. Lu. 2014. »Factors Influencing
Small Tourism Business Performance: The Case of Central Kentucky,
United States.« Journal of Hospitality Marketing & Management 23 (7):
768–89.

Bruch, H. 2006. »Organizacijska energija: kako jo sprostimo, ohranimo in
se osredotočimo nanjo.« HRM 4 (4): 6–11.

Buckley, E. 2000. »The Hidden Value of Intellectual Capital, the Industry
Standard.« http://www.thestandard.com/articl.

Burkart, A. J., in S. Medlik. 1975. The Management of Tourism: A Selection
of Readings. London: Heinemann.

Carnegie, D. 2012. S komunikacijo do uspeha. Tržič: Učila International.

Carnegie, D. 2013. Postanite uspešen vodja. Tržič: Učila International.

Chatzkel, J. 1998. »Measuring and Valuing Intellectual Capital: From
Knowledge Management to Knowledge Measurement.« http://www.
tlainc.com/articl10.htm.
   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233