Page 443 - Weiss, Jernej, ur. 2020. Konservatoriji: profesionalizacija in specializacija glasbenega dela ▪︎ The conservatories: professionalisation and specialisation of musical activity. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 4
P. 443
Avtorji

Jacques Amblard (amblard83@gmail.com)
je muzikolog in izredni profesor na francoski univerzi Aix-Marseille. V
svojih publikacijah razpravlja o estetiki, glasbi 20. in 21. stoletja (npr. v pred
kratkim izdanih knjigah Vingt regards sur Messiaen, PUP, 2015 in Micro-
musique, PUP, 2017), glasbi in intonaciji (zlasti v knjigi o francoskem so-
dobnem skladatelju Pascalu Dusapinu: Dusapin, le second style ou l’intona-
tion, mf, 2017) ter glasbeni pedagogiki (L‘Harmonie expliquée aux enfants,
mf, 2006). Napisal je tudi več romanov (npr. V comme Babel, Balland, 2001
in Noé, mf, 2016).

Peter Andraschke (p.andraschke@kabsi.at)
je študiral glasbeno pedagogiko, muzikologijo, germanistiko in etnografi-
jo v Münchnu, Berlinu ter opravil državni izpit, doktorat in bil habilitiran
v Freiburgu im Breisgau. Do leta 2005 je bil profesor glasbene zgodovine na
Univerzi Justusa Liebiga v Gießnu. Od leta 2005 do leta 2008 je bil gostujoči
profesor na Znanstvenem centru Arnolda Schönberga Univerze za glasbo
in upodabljajočo umetnost na Dunaju. V tujini je bil večkrat gostujoči pro-
fesor, predaval in poučeval. Objavil je več kot 500 del o glasbeni zgodovi-
ni po letu 1750 s težiščem na glasbi 19. in 20. stoletja, glasbi v vzhodni Evro-
pi, glasbeni analizi, glasbeni folklori, kot tudi na odnosu med pesništvom,
upodabljajočo umetnostjo in glasbo.

441
   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448