Page 18 - Sedmak, Gorazd, in Almir Peštek, ur. 2015. Strateški aspekti upravljanja turističkom destinacijom / Strateški aspekti upravljanja turistične destinacije. Sarajevo / Koper
P. 18
Dobro sodelovanje ponudnikov 511 0,415*
0,410*
Avtentični, tradicionalni elementi ponudbe 519 0,397
0,387
V destinaciji ni ponudnikov, ki ne spadajo tja 512 0,384
0,325
Realnost klasifikacije hotelov, označb gost. lokalov 513 0,266
0,242
Povezanost destinacije z zaledjem 500 0,084

Storitev/ponudba po želji turista 521

Skladnost cene s pričakovanji 518

Zaposljivost lokalnega prebivalstva 490

Drugi turisti v destinaciji motijo 524

Opomba:

*Višina koeficienta od 0,40 do 0,60 je zmerna povezanost

** Višina koeficienta od 0,20 do 0,40 je šibka povezanost

*** Višina koeficienta od 0,0 do 0,20 ni povezanosti oz. je zelo šibka

Vir: avtor

Če na kratko povzamemo tabelo, razberemo, da je turistična ponudba
destinacije konsistentna, bolj ko je:

načrtovan in koordiniran razvoj destinacije,
ponudba primerna destinaciji,
so posamezni elementi med destinacijo dopolnjujejo,
ponudba destinacije skladna tako z naravnim okoljem kot s
kulturno dediščino,
ponudba prilagojena turistom,
storitev skladna s pričakovanji
dobro sodelovanje med ponudniki,
cena primerna kakovosti itd.

Ta izračun nam je služil za razvoj premišljeno zastavljenega kvalitativno
vzročno-posledičnega diagrama modela (CLD) sistemskega pristopa h
konsistentnosti turistične ponudbe. Model zajema tiste kriterije, ki so jih
anketiranci opredelili za pomembne oz. je njihova stopnja značilnosti
najvišja (zmerno povezana) pri izračunu koeficienta v okviru empirične
raziskave in ki smo jih obdelali v predhodnem izračunu (slika 3).

16
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23