Page 404 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 404
ta Sila, Nastja Cotič in Nataša Dolenc Orbanič

stno učenje ter tako pripomoremo k bolj poglobljenemu razumevanju vse-
bin in razvijanju trajnejšega interdisciplinarnega znanja.

Literatura

Abrahams, I., in M. J. Reiss. 2012. »Practical Work: Its Effectiveness in Primary and
Secondary School in England.« Journal of Research in Science Teaching 49
(8): 1035–1055.

Ball, P. 2009. »Does CLIL Work?« V The Best of Both Worlds? International Perspec-
tives on CLIL, ur. D. Hill in P. Alan, 32–43. Norwich: Norwich Institute for Lan-
guage Education.

Bentley, K. 2010. The TKT Course: CLIL Module. Cambridge: Cambridge University
Press.

Bradbury, L. U. 2014. »Linking Science and Language Arts: A Review of the Li-
terature Which Compares Integrated versus Non-Integrated Approaches.«
Journal of Science Teacher Education 25 (4): 465–488.

Bratož, S. 2017. »Pristopi k poučevanju tujega jezika s sodobne perspektive.«
V Razsežnosti sodobnih učnih okolij, ur. S. Bratož, 221–239. Koper: Založba
Univerze na Primorskem.

Brumen, M. 2010. »Prednosti učenja tujega jezika v predšolski dobi.« V Učenje
in poučevanje dodatnih jezikov v otroštvu, ur. K. Pižorn, 63–70. Ljubljana: Za-
vod Republike Slovenije za šolstvo.

Brumen, M., P. Kolbl Ivanjšič in M. Pšunder. 2015. »Pedagoški vidiki poučevanja
nejezikovnih predmetov v tujem jeziku.« Revija za elementarno izobraže-
vanje 8 (1–2): 27–42.

Coyle, D. 2007. »Content and Language Integrated Learning.« The International
Journal of Bilingual Education and Bilingualism 10 (5): 543–562.

Coyle, D., P. Hood in D. Marsh. 2010. CLIL: Content and Language Integrated Le-
arning. Cambridge: Cambridge University Press.

Hodnik Čadež, T., in T. Filipčič. 2005. »Medpredmetno povezovanje v prvem ra-
zredu osnovne šole.« Pedagoška obzorja 20 (3–4): 3–15.

Huerta, M., in J. Jackson. 2010. »Connecting Literacy and Science to Increase
Achievement for English Language Learners.« Early Childhood Education
38 (2): 205–211.

Jazbec, S., in A. Lipavic Oštir. 2009. »Učenje v otroštvu in CLIL.« V Učenje in pou-
čevanje dodatnih jezikov v otroštvu, ur. K. Pižorn, 177–190. Ljubljana: Zavod
Republike za šolstvo.

Kermani, H., in J. Aldemir. 2015. »Preparing Children for Success: Integrating Sci-
ence, Math, and Technology in Early Childhood Classroom.« Early Child De-
velopment and Care 185 (9): 1504–1527.

King, D., in M. S. Ritchie. 2012. »Learning Science Thought Real-World Contexts.«
V Second International Handbook of Science Education, ur. B. J. Fraser, K. G.
Tobin in J. Campbell, 69–79. London: Springer.

402
   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408