Page 401 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 401
Uporaba pristopa CLIL pri učenju in poučevanju naravoslovja in angleščine v vrtcu
Preglednica 4 Povprečni dosežki na predtestu in postestu
Test Število Arit. sredina Stan. odklon Stan. napaka
,
Predtest , , ,
Posttest , ,
Opombe Prikazano je maksimalno število točk pri posamezni nalogi.
potrjuje, da smo dejavnosti ustrezno načrtovali in izvedli, saj je viden prispe-
vek k znanju otrok na kurikularnem področju narava.
Učinkovitost načrtovanih dejavnosti pri pridobivanju znanja
s področja tujega jezika
V ta namen je vsak posamezen otrok (razen enega, ki je bil odsoten) izvedel
dejavnosti v angleščini. Naš cilj je bil, da otrok ob nebesedni podpori (pred-
meti) posluša, prepozna, razume in povezuje naslednje pojme v tujem jeziku:
smell – nose, taste – mouth/tongue, see – eyes, touch – hands/skin, hear –
ears, smooth, rough, soft, hard. Iz preglednice 5 je razvidno, da so v večini pri-
merov skoraj vsi otroci razumeli in prepoznali del telesa v angleščini, povezan
s posameznim čutilom. Pokazali so ga na sliki in/ali poimenovali. Večina vpra-
šanih otrok zna v angleščini poimenovati oči, ušesa, nos in usta, skoraj polo-
vica pa tudi roke – z besedo hands so imeli največ težav. Pri iskanju gladkih,
hrapavih, mehkih in trdih predmetov s pomočjo angleških navodil/pojmov
(smooth, rough, soft, hard) je bila večina otrok uspešna. Največ težav so imeli
Preglednica 5 Delež in število otrok, ki so na preizkusu v angleščini pravilno razumeli
in prepoznali pojme v angleščini
Postavka Trditev Število Delež ()
Dopolnjevanje izjav
I can see with my (eyes). ,
Iskanje predmetov I can hear with my (ears). ,
glede na lastnost I can smell with my (nose). ,
I can touch with my (hands/skin). ,
I can taste with my (tongue). ,
Find something smooth.
Find something rough. ,
Find something soft. ,
Find something hard. ,
Find something you can smell. ,
Find something you can taste. ,
Find something you can hear. ,
,
Opombe N = 14.
399
Preglednica 4 Povprečni dosežki na predtestu in postestu
Test Število Arit. sredina Stan. odklon Stan. napaka
,
Predtest , , ,
Posttest , ,
Opombe Prikazano je maksimalno število točk pri posamezni nalogi.
potrjuje, da smo dejavnosti ustrezno načrtovali in izvedli, saj je viden prispe-
vek k znanju otrok na kurikularnem področju narava.
Učinkovitost načrtovanih dejavnosti pri pridobivanju znanja
s področja tujega jezika
V ta namen je vsak posamezen otrok (razen enega, ki je bil odsoten) izvedel
dejavnosti v angleščini. Naš cilj je bil, da otrok ob nebesedni podpori (pred-
meti) posluša, prepozna, razume in povezuje naslednje pojme v tujem jeziku:
smell – nose, taste – mouth/tongue, see – eyes, touch – hands/skin, hear –
ears, smooth, rough, soft, hard. Iz preglednice 5 je razvidno, da so v večini pri-
merov skoraj vsi otroci razumeli in prepoznali del telesa v angleščini, povezan
s posameznim čutilom. Pokazali so ga na sliki in/ali poimenovali. Večina vpra-
šanih otrok zna v angleščini poimenovati oči, ušesa, nos in usta, skoraj polo-
vica pa tudi roke – z besedo hands so imeli največ težav. Pri iskanju gladkih,
hrapavih, mehkih in trdih predmetov s pomočjo angleških navodil/pojmov
(smooth, rough, soft, hard) je bila večina otrok uspešna. Največ težav so imeli
Preglednica 5 Delež in število otrok, ki so na preizkusu v angleščini pravilno razumeli
in prepoznali pojme v angleščini
Postavka Trditev Število Delež ()
Dopolnjevanje izjav
I can see with my (eyes). ,
Iskanje predmetov I can hear with my (ears). ,
glede na lastnost I can smell with my (nose). ,
I can touch with my (hands/skin). ,
I can taste with my (tongue). ,
Find something smooth.
Find something rough. ,
Find something soft. ,
Find something hard. ,
Find something you can smell. ,
Find something you can taste. ,
Find something you can hear. ,
,
Opombe N = 14.
399