Page 399 - Volk, Marina, Štemberger, Tina, Sila, Anita, Kovač, Nives. Ur. 2021. Medpredmetno povezovanje: pot do uresničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 399
raba pristopa CLIL pri učenju in poučevanju naravoslovja in angleščine v vrtcu

Pred izvedbo Po izvedbi , 

. ,  . , 
. ,  . , 
. ,  . , 
. ,  . , 
. ,  . , 
. ,  . , 
. ,  . , 
. ,  . , 
. ,  .

Slika 1 Število doseženih točk pri nalogah, vezanih na poznavanje čutila za vid
pred in po izvedbi dejavnosti

Pred izvedbo Po izvedbi , 

. ,  . , 
. ,  . , 
. ,  . , 
. ,  . , 
. ,  .

Slika 2 Število doseženih točk pri nalogah, vezanih na poznavanje čutila za tip
pred in po izvedbi dejavnosti

Pred izvedbo ,  Po izvedbi , 

. ,  .  
. ,  . , 
. ,  . , 
. ,  . , 
. .

Slika 3 Število doseženih točk pri nalogah, vezanih na poznavanje čutila za sluh
pred in po1izvedbi dejavnosti

ali pa hrapavih sploh niso obkrožili. Po izvedeni dejavnosti so otroci dosegli
boljše rezultate. Razlago lahko najdemo v tem, da so otroci med dejavnostjo
bolje spoznali izraza hrapavo in gladko.

Naloge, s katerimi smo preverjali znanje o čutilu za sluh, so pokazale do-
bro poznavanje tega čutila, saj je več kot polovica otrok (53,3 ) dosegla vse
možne točke že pred izvedbo dejavnosti. Po izvedbi se je njihovo znanje še iz-
boljšalo, saj je 60  otrok pravilno rešilo obe nalogi iz tega sklopa (slika 3). Pri
reševanju nalog nismo opazili večjih težav, predvidevamo, da so bile naloge
jasno zastavljene in da otroci že iz izkušenj vedo, kateri predmeti oddajajo
zvok.

Znanje o čutilu za okus smo preverjali s tremi nalogami (naloga 1, naloga

397
   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404