Page 174 - Model SMeART in smernice za poslovno sodelovanje med univerzo in gospodarstvom
P. 174
ona Rataj
Preglednica 6.3 Poročilo coachinga/svetovanja
Ime ms p
Pravni zastopnik ms p
Ime kontaktne osebe
E-naslov
Telefon
Ime coacha/svetovalca
Kaj je bilo doseženo glede na zastavljene naloge in cilje?
Kaj ni bilo doseženo?
S katerimi težavami ste se srečali?
Kakšen je vaš vtis o tem, kako je stranka sprejela ta postopek?
Ali je bilo vzpostavljeno kakšno uspešno partnerstvo?
Kaj mislite, da je še potrebno narediti za to podjetje?
6.4.2 Postopek spremljanja/vrednotenja dejavnosti
coachinga/svetovanja
– Osebje s m e a rt bo skupaj s coachem/svetovalcem in upravičenim
m sp odgovorno za časovno management pri izvajanju nalog;
– osebje sm eart bo odgovorno za ocenjevanje strokovnega znanja in
izkušenj coacha/svetovalca skladno z zahtevami upravičenega m sp v
prvi polovici postopka coachinga/svetovanja;
– osebje s m e a rt bo skupaj s coachem/svetovalcem in upravičenim
m sp odgovorno za ocenjevanje doseganja zastavljenih ciljev;
– osebje s m e a rt bo skupaj s coachem/svetovalcem in upravičenim
msp odgovorno za ocenjevanje dodane vrednosti coachinga/svetovanja
(novo znanje v podjetju, novi procesi, novi izdelki/storitve, nov po-
slovni model . . .) itd.
6.5 Seznam coachev in svetovalcev
Pripravljen je seznam mednarodnih strokovnjakov za pametno industrijo
– coachev/svetovalcev, skupaj z njihovimi področji kompetenc, izkušnjami
in referencami. Podjetje bo lahko sodelovalo s strokovnjakom, ki ustreza
individualnim potrebam tega podjetja.
6.6 Pravilna in napačna ravnanja pri učinkovitem coachingu in
svetovanja
Pravilnosti in nepravilnosti, ki vplivajo na uspešen coaching/svetovanje in
vložen čas, so prikazane v preglednici 6.4.
174
Preglednica 6.3 Poročilo coachinga/svetovanja
Ime ms p
Pravni zastopnik ms p
Ime kontaktne osebe
E-naslov
Telefon
Ime coacha/svetovalca
Kaj je bilo doseženo glede na zastavljene naloge in cilje?
Kaj ni bilo doseženo?
S katerimi težavami ste se srečali?
Kakšen je vaš vtis o tem, kako je stranka sprejela ta postopek?
Ali je bilo vzpostavljeno kakšno uspešno partnerstvo?
Kaj mislite, da je še potrebno narediti za to podjetje?
6.4.2 Postopek spremljanja/vrednotenja dejavnosti
coachinga/svetovanja
– Osebje s m e a rt bo skupaj s coachem/svetovalcem in upravičenim
m sp odgovorno za časovno management pri izvajanju nalog;
– osebje sm eart bo odgovorno za ocenjevanje strokovnega znanja in
izkušenj coacha/svetovalca skladno z zahtevami upravičenega m sp v
prvi polovici postopka coachinga/svetovanja;
– osebje s m e a rt bo skupaj s coachem/svetovalcem in upravičenim
m sp odgovorno za ocenjevanje doseganja zastavljenih ciljev;
– osebje s m e a rt bo skupaj s coachem/svetovalcem in upravičenim
msp odgovorno za ocenjevanje dodane vrednosti coachinga/svetovanja
(novo znanje v podjetju, novi procesi, novi izdelki/storitve, nov po-
slovni model . . .) itd.
6.5 Seznam coachev in svetovalcev
Pripravljen je seznam mednarodnih strokovnjakov za pametno industrijo
– coachev/svetovalcev, skupaj z njihovimi področji kompetenc, izkušnjami
in referencami. Podjetje bo lahko sodelovalo s strokovnjakom, ki ustreza
individualnim potrebam tega podjetja.
6.6 Pravilna in napačna ravnanja pri učinkovitem coachingu in
svetovanja
Pravilnosti in nepravilnosti, ki vplivajo na uspešen coaching/svetovanje in
vložen čas, so prikazane v preglednici 6.4.
174