Page 172 - Model SMeART in smernice za poslovno sodelovanje med univerzo in gospodarstvom
P. 172
ona Rataj

programa stranke. Tako nastaja podporno in neobsojajoče okolje, v kate-
rem lahko poizvedujemo, izzivamo in spodbujamo kritično mišljenje in no-
ve načine življenja, razmišljanja in delovanja, kar pogosto sproži nova ve-
denja, ki so uporabna a celotno življenje stranke.

Coaching je soustvarjalni proces. Coachi pomagajo strankam, da uresni-
čijo svoje življenjske cilje in sanje ter odkrijejo in izpolnijo svoj namen v
življenju, pri čemer so 100-odstotno vključene. Torej, ne glede na to, ali
gre za poklicno ali osebno vprašanje, vam bo coach pomagal ugotoviti, kaj
resnično želite od življenja in vas vodil do tega cilja. Coachi ne obsojajo
in ne zagotavljajo terapije ali stranki narekujejo, kaj naj stori. Posamez-
nik coacha najame zato, da mu pomaga oblikovati življenje, ki si ga želi. Če
posameznik ne želi velikih sprememb, potem najame svetovalca. Coachi
pomagajo tudi poklicnim profesionalcem, ki so pozabili, »kako se živi« in
nimajo več ravnotežja med delom in življenjem. S povečanjem zmanjševa-
nja števila zaposlenih in dodatnimi pritiski na številne vodstvene karierne
delavce vse več posameznikov pod stresom najema coache, ki jim poma-
gajo pri začetku nove kariere ali pri ustanovitvi lastnega podjetja ali pa se
lažje spoprijeti s tem, kar trenutno počnejo.

6.4 Proces coachinga in svetovanja s m eart
Proces obsega naslednje korake:

1. Opredelitev specifičnih izzivov, ciljev in strateških načrtov podjetja
bo opravljalo osebje sm eart. Izzivi bodo opredeljeni po sestanku s
podjetjem in uporabi smernic za razgovor sm eart (ki se že uporab-
ljajo v w p 1). Dodajte povezavo do smernic za razgovor.

2. Opredelitev potrebnega strokovnega znanja coacha/svetovalca. Pod-
jetju bo dodeljen coach/svetovalec z ustreznimi kompetencami in re-
ferencami. Dodajte povezavo na seznam trenerjev.

3. Coach/svetovalec bo opravil poglobljeno diagnostiko izzivov in po-
treb podjetja. Coach/svetovalec bo uporabil naslednja orodja – dodaj-
te povezavo do orodij, ki jih nameravajo uporabiti coachi/svetovalci.
m s p bodo opravila poglobljeno sodelovanje in program usposablja-
nja, ki ga bodo vodile visokošolske ustanove, raziskovalna središča in
drugi strokovnjaki iz partnerstva. V tej fazi bo coach/svetovalec raz-
vil posamezne poslovne razvojne načrte, vključno s koraki in cilji, ki
jih je treba doseči.

4. Izvajanje akcijskega načrta za preoblikovanje m s p v pametna m s p
(Načrt za pametna m s p). V te dejavnosti bodo vključeni podjetje,

172
   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177