Page 109 - Čotar Konrad Sonja, Borota Bogdana, Rutar Sonja, Drljić Karmen, Jelovčan Giuliana. Ur. 2022. Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega starostnega obdobja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 109
Izgorelost in samoučinkovitost strokovnih delavk v vrtcu

Dicke, T., H. W. Marsh, P. D. Parker, M. Kunter, A. Schmeck in D. Leutner. 2014.
»Self-Efficacy in Classroom Management, Classroom Disturbances, and
Emotional Exhaustion: A Moderated Mediation Analysis of Teacher Candi-
dates.« Journal of Educational Psychology 106 (2): 569–583.

Fakler, S., in L. Malmberg. 2016. »Teachers’ Self-Efficacy in 14 OECD Countries:
Teacher, Student Group, School and Leadership Effects.« Teaching and Te-
acher Education 56:185–195.

Huberman, M., M. Grounauer in J. Marti. 1993. The Lives of Teachers. London:
Cassell.

Javrh, P. 2007. »Fazni model razvoja kariere slovenskih učiteljev.« Sodobna pe-
dagogika 58 (5): 68–87.

Jeon, L., C. K. Buettner in A. A. Grant. 2018. »Early Childhood Teachers’ Psycholo-
gical Well-Being: Exploring Potential Predictors of Depression, Stress, and
Emotional Exhaustion.« Early Education and Development 29 (1): 53–69.

Košir, K., M. Licardo, S. Tement in K. Habe. 2014. »Doživljanje stresa in izgorelosti,
povezanih z delom z učenci s posebnimi potrebami pri učiteljih v osnovni
šoli.« Psihološka obzorja 23:110–124.

Manassero, M. A., E. Garcia Buades, G. Torrens, C. Ramis, A. Vazquez in V. A. Ferrer
2006. »Teacher Burnout: Attributional Aspects.« Psychology in Spain 10 (1):
66–74.

Marentič Požarnik, B. 2000. Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.
Maslach, C. 2003. Burnout: The Cost of Caring. Cambridge: Malor Books.
Maslach, C., in M. Leiter. 1997. The Truth about Burnout. San Fracisco: Jossey-

Bass.
Maslach, C., in S. E. Jackson. 1981. »The Measurement of Experienced Burnout.«

Journal of Organizational Behaivor 2 (2): 99–113.
Maslach, C., S. E. Jackson in M. P. Leiter. 1997. »Maslach Burnout Inventory.« In

Evaluating Stress: A Book of Resources, ur. C. P. Zalaquett in R. J. Wood, 191–
218. Lanham, MD: Scarecrow Education.
Maslach, C., W. B. Schaufeli in M. P. Leiter. 2001. »Job Burnout.« Annual Review
of Psychology 52 (1): 397–422.
Radic Hozo, E., G. Sucic in I. Zaja. 2015. »Burnout Syndrome Among Educators
in Pre-School Education.« Materia Sociomedica 27 (6): 399–403.
Rentzou, K. 2015. »Prevalence of Burnout Syndrome of Greek Child Care Wor-
kers and Kindergarten Teachers.« Education 3–13 43 (3): 249–262.
Rutar, S. 2018. »Kakovost šole s perspektive učencev s priseljensko izkušnjo kot
izhodišče za zagotavljanje inkluzivnega izobraževanja.« Dve domovini: raz-
prave o izseljenstvu 48:109–127.
Rutar, V. 2019. »Zaznavanje in posledice stresa pri vzgojiteljih in učiteljih v slo-
venskih vzgojno-izobraževalnih ustanovah: doktorska disertacija.« Dok-
torska disertacija, Univerza na Primorskem.
Schunk, D. H., in F. Pajares. 2002. »The Development of Academic Self-Efficacy.«

109
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114