Page 209 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 209
Mnenja učiteljev o dejavnikih kakovostnega vzgojno-izobraževalnega dela

stnemu učenju in poučevanju; zakaj po mnenjih učiteljev redna uporaba
tehnologije pri pouku v večji meri ne prispeva k kakovostnejšemu učenju
in poučevanju oz. višjim dosežkom učencev; raziskati, kje so vzroki, da uči-
telji ocenjujejo, da dobri rezultati projektov le srednje prispevajo h kakovo-
stnemu vzgojno-izobraževalnemu procesu na šoli.

Dobljeni rezultati raziskave so lahko v pomoč tudi visokošolskim organi-
zacijam oz. fakultetam pri izobraževanju bodočih učiteljev ter institucijam,
ki usposabljajo učitelje ter načrtno uvajajo spremembe v šolsko prakso, pri
čemer je potrebno pomembno vlogo nameniti pedagoškemu vodji šole, ki
načrtno usmerja razvoj vzgojno-izobraževalnega dela na šoli.

Literatura
Barle Lakota, Andreja. 2006. »Kakovost v javnem šolstvu.« Vodenje v vzgoji in

izobraževanju 4 (3): 31–37.
Borstner, Marjeta. 2014. »Programi usposabljanja za učitelje v gimnazijah –

spodbuda in podpora za razvijanje učinkovitih pedagoških praks.« V Po-
sodobitev kurikularnega procesa na osnovnih šolah in gimnazijah: zbornik
prispevkov zaključne konference in predstavitev predmetno razvojnih skupin,
ur. Amalija Žakelj, 25–32. 2. izd. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Dumont, Hanna, in David Istance. 2013. »Smernice za učna okolja v 21. stoletju.«
V O naravi učenja, ur. Hanna Dumont, David Istance in Francisco Benavides,
286–230. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Gerlič, Ivan. 2011. »Stanje in trendi uporabe informacijsko komunikacijske teh-
nologije (IKT) v slovenskih osnovnih šolah: poročilo o raziskovalni nalogi
za leto 2011.« Univerza v Mariboru, Maribor.
Hattie, John. 2009. Visible Learning. London: Routledge.
Jereb, Andreja. 2011. »Učno okolje kot dejavnik pomoči učencem z učnimi te-
žavami.« V Učenci z učnimi težavami: izbrane teme, ur. Suzana Pulec Lah in
Marija Velikonja, 68–79. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Klančar, Andreja. 2017. »Vpliv uporabe informacijsko-komunikacijske tehnolo-
gije na pouk geometrije v osnovni šoli.« Doktorska disertacija, Univerza na
Primorskem.
Kmetič, Silva. 1996. »Od pojma do definicije.« V Prispevki k poučevanju matema-
tike, ur. Silva Kmetič, 219–234. Maribor: Rotis.
———. 2008. »Vloga računalniške tehnologije pri pouku matematike.« Vzgoja
in izobraževanje 39 (5): 52–58.
McKinsey&Company. 2007. »How the World’s Best-Performing School Systems
Come Out on Top.« https://www.mckinsey.com/∼/media/mckinsey/
industries/social20sector/our20insights/how20the20worlds
20best20performing20school20systems20come20out20on
20top/how_the_world_s_best-performing_school_systems_come
_out_on_top.ashx

209
   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214