Page 206 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 206
lija Žakelj in Mara Cotič

Preglednica 2 Pripisovanje pomena dejavnikom vzgojno-izobraževalnega procesa na šoli

Dejavniki (1) (2) (3) (4) (5) n M SD

Sodelovanje šole z zunanjimi in- 3 5 18 58 16 76 3,8 0,87
stitucijami (fakultetami, Zavo-
dom za šolstvo . . .). 3 10 13 67 8 78 3,7 0,87

Interno usposabljanje učiteljev 3 8 18 59 13 78 3,7 0,89
(delavnice, seminarji, predava-
nja na šoli . . .). 0 10 18 67 5 78 3,7 0,74

Zunanje strokovno usposablja- 0 8 23 54 15 78 3,8 0,81
nje učiteljev (npr. v organizaciji
Zavoda za šolstvo, fakultet . . .). 3 0 13 54 31 78 4,1 0,82

Redno sodelovanje šole pri na- 8 8 31 46 8 78 3,4 1,20
cionalnih projektih.
0 0 13 49 38 78 4,3 0,68
Redno sodelovanje šole pri
mednarodnih projektih. 0 0 5 51 44 78 4,4 0,59
0 3 3 41 54 78 4,5 0,68
Delovanje predmetnih aktivov 3 3 8 49 38 78 4,2 0,88
na šoli.
3 33 33 25 8 80 3,0 1,00
Delovanje šolskega razvojnega
tima (ŠRT).

Organiziranje individualizira-
nega dela (upoštevajoč različne
sposobnosti učencev).

Pomoč učencem z učnimi teža-
vami.

Dodatne dejavnosti za uspe-
šnejše učence.

Redna uporaba učnih tehnolo-
gij, kot so: računalnik, internet,
video.

Rezultati projektov.

Opombe Naslovi stolpvcev: (1) sploh ne prispevajo, (2) v glavnem ne prispevajo, (3) srednje
prispevajo, (4) v glavnem prispevajo, (5) zelo prispevajo (vse v odstotkih); n – število učiteljev,
M – aritmetična sredina, SD – standardni odklon.

spevajo do zelo prispevajo h kakovostnemu vzgojno-izobraževalnemu delu
na šoli: 31  učiteljev meni, da delovanje predmetnih aktivov na šoli zelo pri-
speva h kakovostnemu vzgojno-izobraževalnemu delu, in 54  učiteljev, da v
glavnem prispeva; 38  učiteljev meni, da organiziranje individualiziranega
dela (upoštevajoč različne sposobnosti učencev) zelo prispeva h kakovo-
stnemu vzgojno-izobraževalnemu delu na šoli, 49  učiteljev meni, da v glav-
nem prispeva; 44  učiteljev meni, da pomoč učencem z učnimi težavami
zelo prispeva h kakovostnemu vzgojno-izobraževalnemu delu na šoli, 51 

206
   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211