Page 67 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 67
Sekcija 12
Animirani film Guštarija
Mojca Berložnik
Osnovna šola Koroški jeklarji
Olga Natlačen
Osnovna šola Koroški jeklarji
Na Ravnah na Koroškem je železarska industrija zelo zaznamovala družbe-
ni, gospodarski in kulturni razvoj kraja. V letu 2020 je praznovala 400-letnico
delovanja, ki so jo skozi vzgojno-izobraževalni proces obeležili tudi tretješol-
ci OŠ Koroški jeklarji Ravne na Koroškem. Učenci so imeli neprecenljivo prilo-
žnost sodelovati v projektu, v katerem so skupaj z različnimi umetniki ustvarili
animirani film, ki so ga poimenovali Guštarija in vsem predstavlja nepozabno
umetniško izkušnjo. V procesu ustvarjanja so sledili ciljem spoznavanja oko-
lja oziroma prepoznavanju pomena dediščine, različnih materialnih, pisnih in
ustnih virov informacij za pridobivanje in širjenje znanja o preteklosti.
Ključne besede: Ravne na Koroškem, animirani film, spoznavanje okolja, dedi-
ščina, viri informacij
67
Animirani film Guštarija
Mojca Berložnik
Osnovna šola Koroški jeklarji
Olga Natlačen
Osnovna šola Koroški jeklarji
Na Ravnah na Koroškem je železarska industrija zelo zaznamovala družbe-
ni, gospodarski in kulturni razvoj kraja. V letu 2020 je praznovala 400-letnico
delovanja, ki so jo skozi vzgojno-izobraževalni proces obeležili tudi tretješol-
ci OŠ Koroški jeklarji Ravne na Koroškem. Učenci so imeli neprecenljivo prilo-
žnost sodelovati v projektu, v katerem so skupaj z različnimi umetniki ustvarili
animirani film, ki so ga poimenovali Guštarija in vsem predstavlja nepozabno
umetniško izkušnjo. V procesu ustvarjanja so sledili ciljem spoznavanja oko-
lja oziroma prepoznavanju pomena dediščine, različnih materialnih, pisnih in
ustnih virov informacij za pridobivanje in širjenje znanja o preteklosti.
Ključne besede: Ravne na Koroškem, animirani film, spoznavanje okolja, dedi-
ščina, viri informacij
67