Page 113 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 113
Spremembe v poučevanju glasbene umetnosti od začetka epidemije covida-19 do leta 2022

gajati in iskati optimalne načine za kar se da kvalitetno izvedbo ter učne izide.
V prihodnosti bi bilo smiselno raziskati, kako bo način poučevanja glasbene
umetnosti vplival na glasbeno življenje, glasbeno udejstvovanje in nenaza-
dnje glasbene vrednote generacij, ki so čas epidemije bolezni covida-19 pre-
živeli kot šoloobvezni posamezniki. Zanimivo bi bilo raziskati tudi mnenje
učencev o lastni motiviranosti za pouk glasbene umetnosti in učenje glas-
benih vsebin na daljavo. Z izvedeno raziskavo smo izpostavili problematiko
poučevanja glasbene umetnosti na daljavo, kar bi lahko pripomoglo k opti-
mizaciji in dvigu kakovosti te dejavnosti.

Literatura
Bregar, L., M. Zagmajster in M. Radovan. 2010. Osnove e-izobraževanja: priročnik.

Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Brvar, A., in S. Likar. 2005. »Govorno nastopanje.« V Ocenjevanje znanja v so-

dobni šoli, ur. V. Bevc, D. Hederih, Z. Kauran, M. Samardžija, J. Smerdelj in
M. Tancer, 44–49. Ljubljana: Supra.
Denac, O. 2002. Glasba pri celostnem razvoju otrokove osebnosti: priročnik za
vzgojitelje, razredne učitelje, učitelje glasbe in glasbenih predmetov v splošnih
in glasbenih šolah. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
———. 2010. Teoretična izhodišča načrtovanja glasbene vzgoje v vrtcu. Ljub-
ljana: Debora.
»Digitalna Slovenija 2020 – Strategija razvoja informacijske družbe do leta
2020.« 2016. Služba Vlade Republike Slovenije za digitalno preobrazbo,
Ljubljana. https://www.gov.si/assets/ministrstva/MJU/DID/Strategija
-razvoja-informacijske-druzbe-2020.pdf.
Diliberti, M. K., H. L. Schwartz in D. Grant. 2021. »Stress Topped the Reasons Why
Public School Teachers Quit, Even before COVID-19.« Research Report RR-
A1121-2, RAND Corporation, Santa Monica, CA.
Direktorat za predšolsko vzgojo in osnovno šolstvo. 2021. »Vzgojno-izobraže-
valno delo od 12. 4. 2021 dalje.« Okrožnica št. 6030-1/2021/42, 8. april. Direk-
torat za predšolsko vzgojo in osnovno šolstvo, Ljubljana.
Hrastinski, S. 2008. »Asynchronous and Synchronous E-Learning.« Educause
Review. 17. november. https://er.educause.edu/articles/2008/11
/asynchronous-and-synchronous-elearning.
»Inovativne in prožne oblike poučevanja in učenja (INOVUP) 2018–2022.« B. l.
Univerza v Ljubljani. https://www.uni-lj.si/o_univerzi_v_ljubljani
/projekti/projekti_2014_2020-/inovativne_in_prozne_oblike_poucevanja
_in_ucenja_(inovup)_2018__2022/.
Keegan, D. 1996. Foundations of Distance Education. 3. izd. London: Routledge.
Kerndl, M. 2010. »Učno okolje, ki omogoča kakovostno samostojno učenje.« Re-
vija za elementarno izobraževanje/Journal of Elementary Education 3 (2–3):
105–119.

113
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118