Page 44 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 44
is Baša in Maja Hmelak

Literatura
Doler, N., in R. Kovač. 2014. »Kurikul danes – načrtovanje, izvajanje in evalviranje

izvedbenega kurikula v vrtcu.« Vzgojiteljica 16 (izr. številka): 8–11.
»Kako v vrtec v času epidemije Covid-19?« 2020. Uradni list Republike Slovenije,

13. maj. https://www.uradni-list.si/e-bilten/novica/kako-v-vrtec-v-casu-
epidemije-covid-19.
Kroflič, R. 2001. »Temeljne predpostavke, načela in cilji kurikula za vrtce.« V
Otrok v vrtcu: priročnik h Kurikulu za vrtce, ur. L. Marjanovič Umek, 7–25. Ma-
ribor: Obzorja.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011a. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Re-
publiki Sloveniji. Ur. J. Krek in M. Metljak. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
———. 2011b. Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrtcih. 2011. Ljubljana: Mi-
nistrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Ministrstvo za zdravje. B. l. »Koronavirus (SARS_CoV-2).« https://www.gov.si
/teme/koronavirus-sars-cov-2/.
Nacionalni inštitut za javno zdravje. 2020. »Higienska priporočila za vrtce za
preprečevanje širjenja SARS-CoV-2 v vrtcih.« Nacionalni inštitut za javno
zdravje, Ljubljana.
———. 2021. »Koronavirus (SARS-CoV-2) – ključne informacije.« 11. junij. https://
www.nijz.si/sl/koronavirus-2019-ncov.
Pravilnik o normativih za opravljanje dejavnosti predšolske vzgoje. 2014. Ura-
dni list Republike Slovenije, št. 27. https://www.uradni-list.si/1/objava.jsp
?sop=2014-01-1116.
Valenčić Štembergar, A., in S. Čotar Konrad. 2015. »Medsebojna povezanost
otrok v starostno homogenih in starostno kombiniranih skupinah.« Revija
za elementarno izobraževanje 8 (3): 59–75.
Zakon o vrtcih (ZVrt). 2005. Uradni list Republike Slovenije, št. 100. https://www
.uradni-list.si/1/objava.jsp?sop=2005-01-4349.

The Impact of the First and Second Waves of the COVID-19 Epidemic
on the Implementation of Curricular Activities in Kindergarten

In this paper, we present the results of research on the impact of the first and
second waves of the COVID-19 epidemic on the implementation of curricular
activities in kindergartens. In the theoretical part, we present the changes that
took place in kindergartens during the epidemic period and their impact on
preschool education and the implementation of curricular activities. In the sec-
ond part, we will present the results of the research, where we found, among
other things, that the first and second waves of the COVID-19 epidemic did
not significantly affect the frequency of activities, and also that in the imple-
mentation of these, most educators do not perceive major problems. We also
detected that activities in smaller educational groups are easier to carry out;

44
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49