Page 77 - Drobnič Janez, Pelc Stanko, Kukanja Gabrijelčič Mojca, Česnik Katarina, Cotič Nastja, Volmut Tadeja. Ur. 2023. Vzgoja in izobraževanje v času covida-19. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 77
Stališča študentov predšolske vzgoje do uporabe digitalnih tehnologij

Exploring Advantages and Disadvantages for Engagement.« Journal of
Computing in Higher Education 30 (6): 452–465.
Fleer, M. 2020. »Examining the Psychological Content of Digital Play Through
Hedegaard’s Model of Child Development.« Learning, Culture and Social In-
teraction 26:100227. https://doi.org/10.1016/j.lcsi.2018.04.006.
Gavriloski, M., J. Lepičnik Vodopivec in M. Hmelak. 2018. »Mnenja bodočih
vzgojiteljev in vzgojiteljic o uporabi IKT v vrtcu.« V Oblikovanje inovativ-
nih učnih okolij, ur. T. Štemberger, S. Čotar Konrad, S. Rutar in A. Žakelj,
151–162. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
Ghomi, M., in C. Redecker. 2019. »Digital Competence of Educators (DigCom-
pEdu): Development and Evaluation of a Self-Assessment Instrument for
Teachers’ Digital Competence.« V CSEDU 2019: Proceedings of the 11th In-
ternational Conference on Computer Supported Education; Volume 1, ur. H.
Lane, S. Zvacek in J. Uhomoibhi, 541–548. Heraklion: CSEDU.
Konca, A. S., E. Ozel in H. Zelyurt. 2016. »Attitudes of Preschool Teachers towards
Using Information and Communication Technologies (ICT).« International
Journal of Research in Education and Science 2 (1): 10–15.
Krajnc, Radovan. 2018. »Model DigComEdu: slovenska verzija prevoda modela
in samoevalvacijskega vprašalnika, ki je bil preveden v okviru projekta Ino-
vativna učna okolja podprta z IKT.« Zavod Republike Slovenije za šolstvo,
Maribor.
Madsen, S. S., in S. Thorvaldsen. 2022. »Implications of the Imposed and Exten-
sive Use of Online Education in an Early Childhood Education Program.«
Nordisk barnehageforskning 19 (1): 1–20.
Madsen, S. S., S. Thorvaldsen in S. Archard. 2018. »Teacher Educators’ Percepti-
ons of Working with Digital Technologies.« Nordic Journal of Digital Literacy
13 (3): 177–196.
Madsen, S. S., S. Thorvaldsen in S. Sollied. 2021. »Are Teacher Students’ Deep
Learning and Critical Thinking at Risk of Being Limited in Digital Learning
Environments?« V Teacher Education in the 21st Century – Emerging Skills for
a Changing World. IntechOpen.
Marino, O., J. A. Gutierrez in S. Aguirre. 2019. »From Digital Citizen to Digital
Professional.« Kybernetes 48 (7): 1463–1477.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. 2021 »Digitalne kompetence nas
naučijo držati pero, računalništvo in informatika nas uči pisati zgodbe: po-
ročilo strokovne delovne skupine za analizo prisotnosti vsebin računalni-
štva in informatike v programih osnovnih in srednjih šol ter za pripravo štu-
dije o možnih spremembah (RINOS).« Ministrstvo za izobraževanje, zna-
nost in šport, Ljubljana.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. 2022. »Okvir računalništva in in-
formatike od vrtca do srednje šole: poročilo strokovne delovne skupine za
analizo prisotnosti vsebin računalništva in informatike v programih osnov-

77
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82