Page 212 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 212
bara Baloh in Eda Birsa

zasnova. Ljubljana: Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo Filo-
zofske fakultete Univerze v Ljubljani.
Medved Udovič, V. 2004. »Slikanica Maruška Potepuška in Bruno se igra med
besednim in vizualnim.« Otrok in knjiga 61 (29): 29–42.
Mesec, B. 1998. Uvod v kvalitativno metodologijo. Ljubljana: Visoka šola za soci-
alno delo.
Onwuegbuzie, A. J., in N. L. Leech. 2006. »Validity and Qualitative Research: An
Oxymoron?« Quality in Quantity 41 (2): 233–249.
Orzati, D. 2019. Visual Storytelling: quando il racconto si fa immagine. Milano:
Ulrico Hoepli.
Podobnik, U., in R. Bračun Sova. 2010. »Likovno-pedagoška praksa v sloven-
skih vrtcih skozi prizmo pedagoškega pristopa Reggio Emilia.« V Pedago-
ški koncept Reggio Emilia in kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti, ur.
T. Devjak, M. Batistič Zorec, J. Voginc, D. Skubic in S. Berčnik, 255–274. Ljub-
ljana: Pedagoška fakulteta.
———. 2011. »Neposreden stik z likovno umetnostjo – med vzgojitelji (pre)malo
prepoznani dejavnik likovnega razvoja predšolskih otrok.« Bilten Sloven-
skega umetnostnozgodovinskega društva, št. 12–13: 61–65.
Rinaldi, C. 2017. »La pedagogia dell’ascolto: la prospettiva di Reggio Emilia.«
V I cento linguaggi dei bambini: L’approccio di Reggio Emilia all’educazione
dell’infanzia, ur. C. Edwards, L. Grandini in G. Forman, 96–101. Azzano San
Paolo: Junior.
Stern, A. 2020. Felice come un bambino che dipinge. Rim: Armando.
Štirn Janota, P. 2016. »›Vzgojiteljica opazi, kar prej razume‹ – pomen procesnega
izobraževanja vzgojiteljic.« Sodobna pedagogika 67 (4): 10–27.
Tacol, T. 1999. Didaktični pristop k načrtovanju likovnih nalog: izbrana poglavja iz
likovne didaktike. Ljubljana: Debora.
———. 2007. Creative Lessons of Visual Art Education. Bratislava: Digit.
Valenčič Zuljan, M., J. Vogrinc, M. Cotič, S. Fošnarič in C. Peklaj. 2011. Sistemski
vidiki izobraževanja pedagoških delavcev. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Williams, E. N., in C. E. Hill. 2012. »Establishing Trustworthiness in Consensual
Qualitative Research Studies.« V Consensual Qualitative Research: A Practi-
cal Resource for Investigating Social Science Phenomena, ur. C. E. Hill, 175–
185. Washington, DC: American Psychological Association.

The Role of Professionals and Artists in Promoting Creative Storytelling
and Artistic Expression
The article highlights issues concerning the role of adults (educator/artist), and
didactic strategies for promoting communication skills, ability to tell stories
and artistic expression in the preschool period. In the pre-school period, sto-
rytelling and artistic creation, which are a child’s need, can be appropriately
encouraged and, depending on the age level, upgraded with appropriately

212
   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217