Page 211 - Kroflič, R., S. Rutar in B. Borota, ur. 2022. Umetnost v vzgoji v vrtcih in šolah: projekt SKUM. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 211
Vloga strokovnih delavcev in umetnikov

širiti ta primer dobre prakse ter deliti pridobljene izkušnje in znanje. Na ta
način bomo prispevali k razvoju ustvarjalnega pripovedovanja in likovnega
izražanja ter tudi k medpodročnemu povezovanju obeh omenjenih didaktič-
nih področij v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju.

Literatura
Baloh, B. 2019. Umetnost pripovedovanja otrok v zgodnjem otroštvu. Koper: Za-

ložba Univerze na Primorskem.
Baloh, B., in M. Cencič. 2018. »Učni prostor kot spodbuda inovativnega učenja

sporazumevalne zmožnosti otrok v vrtcu.« V Oblikovanje inovativnih učnih
okolij, ur. T. Štemberger, S. Čotar Konrad, S. Rutar in A. Žakelj, 267–281. Ko-
per: Založba Univerze na Primorskem.
Berger, J. 2016. Načini gledanja. Ljubljana: Zavod Emanat; Šmarje - Sap: Buča.
Birsa, E. 2016. »Transfer likovnega znanja in izkušenj v novo učenje.« V Sučasni
perspektyvy osvity, ur. S. Omelčenko, 283–294. Horlivka: Institute for Fore-
ign Languages.
Birsa, B., in B. Kopačin. 2020. »Medpredmetno povezovanje glasbenih in likov-
nih vsebin v zamejskem šolstvu.« V Medpredmetno povezovanje: pot do ure-
sničevanja vzgojno-izobraževalnih ciljev, ur. M. Volk idr., 133–146. Koper: Za-
ložba Univerze na Primorskem.
Birsa, E., M. Kljun in B. Kopačin. 2022. »ICT Usage for Cross-Curricular Connecti-
ons in Music And Visual Arts during Emergency Remote Teaching in Slove-
nia.« Electronics 11 (13): 2090. https://doi.org/10.3390/electronics11132090.
Bratož, S., in M. Žefran. 2014. »Creativity in Routine: Developing Learners’ Oral
Proficiency with T-Time.« V Izobraževanje za 21. stoletje – ustvarjalnost v
vzgoji in izobraževanju, ur. D. Hozjan, 281–290. Koper: Univerza na Primor-
skem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales.
Cencič, M., in M. Pergar-Kuščer. 2012. »Dejavniki učenja in sporočilnost šolskega
prostora.« Sodobna pedagogika 63 (1): 112–124.
Devjak, T., M. Batistič Zorec, J. Voginc, D. Skubic in S. Berčnik. 2010. Pedagoški
koncept Reggio Emilia in kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti. Ljub-
ljana: Pedagoška fakulteta.
Drobnič, K. 2016. »Avtentični učni proces – izhodišče spodbujanja likovnega
razvoja učencev; 1. del.« Revija Didakta 25 (188): 2–11.
Engel, S. 1999. The Stories Children Tell: Making Sense of Narratives of Childhood.
New York: W. H. Freeman.
Exline, J. 2004. Workshop: Inquiry-Based Learning. New York: Educational Broad-
casting Corporation.
Giusti, S., F. Batini in G. Del Sarto. 2007. Narrazione e invenzione: Manuale di let-
tura e scrittura creativa. Gardolo-Trento: Erickson.
Krnel, D. 2007. »Pouk z raziskovanjem.« Naravoslovna solnica 11 (3): 8–11.
Kužnik, L. 2009. Interaktivno učno okolje in muzeji za otroke: teoretski model in

211
   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216