Page 43 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 43
Izvajanje izveninstitucionalnega praktičnega usposabljanja študentov
Slika 3 Poročilo o opravljenem projektu
Opis procesa z načini poučevanja
Pri izvajanju učne enote Študijska praksa prevladujejo individualno delo štu-
denta, delo v sodelovanju z mentorjem na oddelku in delo z mentorjem na
praktičnem usposabljanju.
Študenti poslušajo uvodni seminar, kjer se seznanijo s terminskim in struk-
turnim načrtom opravljanja obveznosti pri učni enoti. Mentor na oddelku jih
seznani z raziskovalnimi projekti in delovnimi nalogami, s pogoji za njihovo
43
Slika 3 Poročilo o opravljenem projektu
Opis procesa z načini poučevanja
Pri izvajanju učne enote Študijska praksa prevladujejo individualno delo štu-
denta, delo v sodelovanju z mentorjem na oddelku in delo z mentorjem na
praktičnem usposabljanju.
Študenti poslušajo uvodni seminar, kjer se seznanijo s terminskim in struk-
turnim načrtom opravljanja obveznosti pri učni enoti. Mentor na oddelku jih
seznani z raziskovalnimi projekti in delovnimi nalogami, s pogoji za njihovo
43