Page 42 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 42
entina Brečko Grubar
Slika 2 Dnevnik opravljanja projekta
projekta, povzame vsebino »Dnevnika opravljanja projekta« in opiše
potek izvajanja nalog, predstavi rezultate projekta, razloži njihovo upo-
rabnost, hkrati pa poda tudi svoje mnenje o opravljenem projektu;
– »Poročilo o opravljenem projektu« pregleda in oceni mentor na od-
delku; ko je sprejeto, se učna enota zaključi s predstavitvijo v predaval-
nici, ob prisotnosti kolegov, mentorja na oddelku in mentorja na prak-
tičnem usposabljanju;
– po predstavitvah poročil vseh študentov, ki so v tekočem letu opravljali
praktično usposabljanje, v obliki diskusije poteka tudi evalvacija Študij-
ske prakse in pridobljenih kompetenc.
42
Slika 2 Dnevnik opravljanja projekta
projekta, povzame vsebino »Dnevnika opravljanja projekta« in opiše
potek izvajanja nalog, predstavi rezultate projekta, razloži njihovo upo-
rabnost, hkrati pa poda tudi svoje mnenje o opravljenem projektu;
– »Poročilo o opravljenem projektu« pregleda in oceni mentor na od-
delku; ko je sprejeto, se učna enota zaključi s predstavitvijo v predaval-
nici, ob prisotnosti kolegov, mentorja na oddelku in mentorja na prak-
tičnem usposabljanju;
– po predstavitvah poročil vseh študentov, ki so v tekočem letu opravljali
praktično usposabljanje, v obliki diskusije poteka tudi evalvacija Študij-
ske prakse in pridobljenih kompetenc.
42