Page 49 - Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 49
Fleksibilno učenje italijanskega jezika
v turizmu: primer projektne naloge
z uporabo aplikacije

Nina Lovec
Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije – Turistica
nina.lovec@upr.si

Študijsko področje: KLASIUS-P-16: glavno področje:
10 Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
FRASCATI: 7 Multidisciplinarno in interdisciplinarno raziskovanje

Stopnja študijskega programa: prva stopnja (univerzitetni program)
Študijski program: Turizem
Predmet: Italijanski jezik v turizmu – nižja nadaljevalna raven
Način izvedbe: klasično (možna tudi hibridna izvedba in izvedba na da-
ljavo)
Vrsta kontaktnih ur: predavanja in seminarske vaje
Predvideno število študentov: 20

Utemeljitev
V predstavljenem sklopu gre za primer izdelave projektne naloge, ki ima
kot glavni cilj uskladitev učnih vsebin italijanskega jezika kot jezika stroke
z interesi in s potrebami študenta kot bodočega strokovnjaka za turizem
(personalizacija vsebin, na študenta osredinjeno učenje). Študentje ustvarijo
avdiovodnik z aplikacijo Izi.travel, ki je namenjen ciljni skupini italijanskih
gostov in slednjim predstavi turistično destinacijo. Vpeljava informacijsko-
komunikacijskih tehnologij v študijski proces sodi namreč k pismenosti 21.
stoletja in je zato neobhodna.

Cilji
Predmet Italijanski jezik v turizmu – nižja nadaljevalna raven temelji na ko-
munikacijskih metodah poučevanja, ki poudarjajo kontekstualne vidike jezi-
kovne rabe in upoštevajo potrebe študentov turizma. Predmet razvija spo-
sobnost avtonomnega iskanja in pridobivanja strokovnega znanja ter nje-
gove integracije z že obstoječim znanjem. Študentje spoznavajo tematike,
povezane s turizmom in medkulturno komunikacijo. Razvijajo razumevanje
jasno oblikovanih splošnih in strokovnih sporočil, obvestil ter besedil v tujem

Mezgec, M., A. Andrejašič in S. Rutar, ur. 2022. Inovativne prakse v visokošolski didaktiki:
primeri in utemeljitve. Koper: Založba Univerze na Primorskem.

https://doi.org/10.26493/978-961-293-178-0.49-53
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54