Page 102 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 102
Igor Novel in Sabina Jugovec

odpovedi, in sicer so potnikom, ki so križarjenje rezervirali, ponudili
možnost brezplačne odpovedi do 48 ur pred odhodom (prej so se storno
stroški obračunavali že od prvega dneva fiksne potrditve rezervacije).

Kasneje so v svojih marketinških strategijah za pospeševanje prodaje
po večini uporabljali pet elementov:

• znižanje osnovnih cen križarjenj,
• vključevanje dodatnih storitev v osnovno ceno (npr. brezplačni pa-

keti pijač),
• omiljeni splošni pogoji (možnost brezplačne odpovedi križarjenja

do 15 dni pred odhodom),
• oglaševanje varnostnega protokola za varovanje zdravja potnikov in

hkrati zagotavljanje kakovostnega oddiha,
• akcijske cene organiziranih ekskurzij.

Potnikom, katerih križarjenja so bila skozi celo leto odpovedana, so
izdali vavčerje za naslednje križarjenje z vključenim dobroimetjem za
osebno porabo na ladji. Na tak način skušajo ljudi pritegniti, da se po-
novno odločijo za rezervacijo.

m sc Cruises (2020) je svoja prva križarjenja oglaševal z akcijo Križa-
rite z zaupanjem, v kateri je predstavljal svoj novi varnostni protokol in
tako križarjenja označil za varna. Na odhodih v prvi sezoni so predsta-
vili ponudbo Welcome Back (slo. Dobrodošli nazaj) z znižanimi cenami
in ponudbo Welcome Back with Excursions (slo. Dobrodošli nazaj z iz-
leti) z znižanimi cenami in vključenimi organiziranimi izleti. Uvedli so
fleksibilne pogoje rezervacij, po katerih je bilo možno datum križarjenja
brezplačno spremeniti do meseca dni pred odhodom.

V drugem valu epidemije covida-19 so bili vsi ponudniki križarjenj po-
novno primorani zaustaviti svoje flote, vendar se je msc Grandiosa konec
januarja 2021 ponovno vrnila na morje. m s c Cruises (2020) zaradi po-
teka epidemije še vedno nudi enake pogoje rezervacij kot pri odhodih po
prvem valu. Svojo marketinško strategijo pa ima vedno bolj osredotočeno
na zagotavljanje varnosti potnikom. Zaradi vseh ukrepov, ki se izvajajo
na križarki in v celotnem procesu, povezanem s potovanjem, križarjenja
promovirajo kot potovanja v »varnem mehurčku«.

Produkt za prihodnjo sezono tržijo z različnimi elementi (m sc Crui-
ses, 2020):

• popusti na križarjenje, ki se lahko kombinirajo z drugimi popusti
(npr. popusti za člane kluba m sc ipd.),

• akcijska ponudba s paketom pijač,

102
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107