Page 101 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 101
Spremembe produkta križarjenj ob pojavu pandemije covida-19

tega potnikom izmerijo temperaturo pred izkrcanjem z ladje in pred po-
novnim vkrcanjem. Če potniki med vodenim ogledom zapustijo skupino
in gredo po ogledih individualno, pa jim ni dovoljeno nazaj na ladjo.

Na križarjenju s podjetjem m s c Cruises (2020) je odhod s križarke
možen samo v obliki organiziranega izleta. V primeru, da se potnik sa-
mostojno izkrca, se to obravnava kot prekinitev križarjenja, zaradi česar
ponovno vkrcanje ni možno. Samo na način, da se vsi potniki držijo pra-
vil in ne zapuščajo križarke samostojno, namreč lahko ponudnik križar-
jenja za zaščito zdravja vseh udeležencev. Če se potniki držijo skupine, se
lahko tudi na kopnem zagotavljajo enaki varnostni in zdravstveni stan-
dardi kot na ladji, s čimer se poskrbi za varno okolje tudi izven križarke.
Vozila na izletih so redno razkužena in imajo dovolj mest za ohranjanje
razdalje, voznik in vodič pa morata pred začetkom izleta opraviti zdrav-
stveni pregled, med izletom pa nositi primerno zaščitno opremo. V času
izletov morajo potniki upoštevati vsa pravila, ki veljajo na destinacijah,
ki jih obiščejo. Ta jim že na začetku predstavi vodič.

marketinška strategija spremenjene ponudbe
Da bi se ljudje držali ukrepov, je ponudnik križarjenja Costa Crociere
(2020) pripravil akcijsko ponudbo za paket PasseparTour, ki vključuje en
poldnevni voden izlet na vsaki destinaciji, kjer ima ladja postanek. Po-
tniki lahko izbirajo med več kot 70 izleti, v primeru, da bi želeli rezer-
virati katerega izmed izletov, ki ni del paketa, pa prejmejo 25  popusta.
Paket ponujajo po akcijski ceni, da bi ga potnikom čim bolj približali. Po-
leg raznih znanih turističnih znamenitosti se med izleti obišče več manj
znanih točk na destinacijah, kar izkušnjo naredi avtentičnejšo.

Tudi podjetje m sc Cruises (2020) se je, glede na pogoje, ki jih posta-
vlja, odločilo, da potnikom ponudi paket treh vodenih »varnih« izletov
po akcijski ceni.

Če pogledamo proti začetku pojava virusa covid-19, se spomnimo
marca 2020, ko je prišlo do popolne zaustavitve križarjenj po vsem svetu.
Takrat so pri Costi Crociere sprožili akcijo #cruisingsoontogether (slo.
#kmalu križarimo skupaj), s katero so ohranjali optimizem in sporočali,
da kljub popolnemu zaprtju prihodnost čaka. V marketinški kampanji
so za prvi odhod oglaševali, da so se vrnile počitnice, ki smo jih vsi po-
grešali. Pripravili so ponudbo po akcijskih cenah, poleg tega pa so vsem
potnikom ob rezervaciji podarili paket pijač Pranzo & Cena, ki v času
kosila in večerje vključuje določeno pijačo v neomejenih količinah (razni
sokovi, vino na kozarec, točeno pivo). Spremenili so tudi splošne pogoje

101
   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106