Page 97 - Marketinški pristopi in trendi v turizmu v novi realnosti
P. 97
Spremembe produkta križarjenj ob pojavu pandemije covida-19
(npr. jedilnike v restavracijah in menije pijač v barih); tako zagotavljajo
večjo varnost oziroma manjšo možnost prenosa bakterij ali virusov za-
radi dotikanja menijev v fizični obliki.
m sc Cruises (2020) največji poudarek namenja aplikaciji za mobilne
telefone m sc for m e, ki jo potniki lahko naložijo in uporabljajo od tre-
nutka, ko je njihova rezervacija fiksno potrjena. Preko aplikacije si lahko
ogledajo ponudbo in aktivnosti na ladji, razpored predstav ter rezervi-
rajo razne storitve, prav tako pa lahko na ladji preko aplikacije komuni-
cirajo z družino ali s prijatelji. V aplikacijo so vključili tudi obvestila in
pomembne informacije o situaciji z virusom covid-19, če bi bilo to po-
trebno.
Na križarkah nove generacije potniki v času križarjenja prejmejo tudi
zapestnice m sc for m e, s katerimi lahko opravljajo transakcije na ladji, z
njihovo pomočjo pa je znano tudi, kje se gibajo. Imajo interaktivne digi-
talne zaslone na dotik, preko katerih lahko pridobijo informacije ali re-
zervirajo dodatne storitve. Prav tako kot pri Costi Crociere so tudi pri
m sc Cruises vzpostavili telefonski informacijski center, branje menijev s
pametnimi telefoni preko qr-kode in pametne televizije v kabinah. Na
vsakem koraku skrbijo za obveščenost potnikov od trenutka, ko naredijo
rezervacijo, do vrnitve domov.
Fizična razdalja med potniki
Za zagotavljanje varne telesne razdalje med potniki je ponudnik križar-
jenj Costa Crociere (2020) znižal možno število potnikov na ladji. Uvedli
so urnik za vkrcanje po določenih urah za vsako rezervacijo, da na termi-
nalu ne bi bilo vrst in gneče. V skupnih prostorih na ladji je število ljudi,
ki se lahko naenkrat nahajajo v prostoru, omejeno. Enako velja tudi za
bazene (odprti so samo zunanji), v jacuzziju pa so lahko naenkrat samo
potniki, ki imajo skupno rezervacijo. Ob prihodu v gledališče ali fitnes
se naredi prijava, ob izhodu pa odjava, da število oseb, ki se nahajajo v
prostoru, ne preseže več kot polovice kapacitet gledališča ali fitnesa. Še
vedno je poskrbljeno za zabavo za otroke v otroškem klubu, vendar je
treba termin rezervirati vnaprej. V skupini je lahko največ tri ure naen-
krat maksimalno sedem otrok. Spremembe so uvedli tudi v restavracijah,
ki niso več samopostrežne, ampak so vsi obroki postreženi. Med mizami
so razmaki, vhod in izhod v restavracijo sta ločena, za mizo lahko sedijo
samo potniki, ki imajo skupno rezervacijo, čas obrokov pa je podaljšan,
da v restavraciji ni preveč oseb hkrati. Obvezno je tudi nošenje maske na
vseh javnih mestih.
97
(npr. jedilnike v restavracijah in menije pijač v barih); tako zagotavljajo
večjo varnost oziroma manjšo možnost prenosa bakterij ali virusov za-
radi dotikanja menijev v fizični obliki.
m sc Cruises (2020) največji poudarek namenja aplikaciji za mobilne
telefone m sc for m e, ki jo potniki lahko naložijo in uporabljajo od tre-
nutka, ko je njihova rezervacija fiksno potrjena. Preko aplikacije si lahko
ogledajo ponudbo in aktivnosti na ladji, razpored predstav ter rezervi-
rajo razne storitve, prav tako pa lahko na ladji preko aplikacije komuni-
cirajo z družino ali s prijatelji. V aplikacijo so vključili tudi obvestila in
pomembne informacije o situaciji z virusom covid-19, če bi bilo to po-
trebno.
Na križarkah nove generacije potniki v času križarjenja prejmejo tudi
zapestnice m sc for m e, s katerimi lahko opravljajo transakcije na ladji, z
njihovo pomočjo pa je znano tudi, kje se gibajo. Imajo interaktivne digi-
talne zaslone na dotik, preko katerih lahko pridobijo informacije ali re-
zervirajo dodatne storitve. Prav tako kot pri Costi Crociere so tudi pri
m sc Cruises vzpostavili telefonski informacijski center, branje menijev s
pametnimi telefoni preko qr-kode in pametne televizije v kabinah. Na
vsakem koraku skrbijo za obveščenost potnikov od trenutka, ko naredijo
rezervacijo, do vrnitve domov.
Fizična razdalja med potniki
Za zagotavljanje varne telesne razdalje med potniki je ponudnik križar-
jenj Costa Crociere (2020) znižal možno število potnikov na ladji. Uvedli
so urnik za vkrcanje po določenih urah za vsako rezervacijo, da na termi-
nalu ne bi bilo vrst in gneče. V skupnih prostorih na ladji je število ljudi,
ki se lahko naenkrat nahajajo v prostoru, omejeno. Enako velja tudi za
bazene (odprti so samo zunanji), v jacuzziju pa so lahko naenkrat samo
potniki, ki imajo skupno rezervacijo. Ob prihodu v gledališče ali fitnes
se naredi prijava, ob izhodu pa odjava, da število oseb, ki se nahajajo v
prostoru, ne preseže več kot polovice kapacitet gledališča ali fitnesa. Še
vedno je poskrbljeno za zabavo za otroke v otroškem klubu, vendar je
treba termin rezervirati vnaprej. V skupini je lahko največ tri ure naen-
krat maksimalno sedem otrok. Spremembe so uvedli tudi v restavracijah,
ki niso več samopostrežne, ampak so vsi obroki postreženi. Med mizami
so razmaki, vhod in izhod v restavracijo sta ločena, za mizo lahko sedijo
samo potniki, ki imajo skupno rezervacijo, čas obrokov pa je podaljšan,
da v restavraciji ni preveč oseb hkrati. Obvezno je tudi nošenje maske na
vseh javnih mestih.
97