Page 421 - Poštuvan Vita, Cerce Mojca. Ur. 2023. Psiholog v dilemi: eticne vsebine in eticna zavest v praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 421

II.15 ∙ etične vsebine v glasbenopsihološkem raziskovanju

            Savage, P. E., Loui, P., Tarr, B., Schachner, A., Glowacki, L., Mithen, S., in Fi-
                 tch, W. T. (2021). Music as a coevolved system for social bonding. Beha-
                 vioral and Brain Sciences, 44, e59.
            SAZU in Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU. (2014). Slovar
                 slovenskega knjižnega jezika (2., dopolnjena in deloma prenovljena izda-
                 ja). Založba ZRC, Znanstvenoraziskovalni center SAZU.
            Senat Univerze v Ljubljani. (2019, 22. oktober). Pravila za obravnavo vlog Ko-
                 misije Univerze v Ljubljani za etiko v raziskavah, ki vključuje  delo z ljudmi
                 (KERL UL). https://www.uni-lj.si/mma/pravila_za_obravnavo_vlog/20
                 20051210401433/?m=1589272814
            Sharman, L., in Dingle, G. A. (2015). Extreme metal music and anger pro-
                 cessing. Frontiers in Human Neuroscience, 9, 272.
            Shaw, G. L. (2000). Keeping Mozart in mind (2. izd.). Academic Press.
            Sicherl Kafol, B. (2001). Celostna glasbena vzgoja: srce, um, telo. Debora.
            Sloboda, J. A. (2005). Assessing music psychology research: Values, prioriti-
                 es, and outcomes. V J. A. Sloboda (ur.), Exploring the musical mind: Cogni-
                 tion, emotion, ability, functions (str. 395–419). Oxford University Press.
            T. K. B. (2022, 21. junij). Ministrstvo bo preverilo, ali so otroci s posebnimi po-
                 trebami v glasbeni šoli diskriminirani. MMC RTV Slovenija. https://www
                 .rtvslo.si/slovenija/ministrstvo-bo-preverilo-ali-so-otroci-s-posebni-
                 mi-potrebami-v-glasbeni-soli-diskriminirani/631707?fbclid=IwAR-
                 21rzYOwqsWW-gWmf_x1vYc2X6Y5F8ci3JIglx0Oj7R4z2yNjCsUiyExcI
            Weymann, E., in Stegemann, T. (2016). Ethics in music therapy: How to
                 address ethical questions, and how to find ways to handle ethical di-
                 lemmas. Nordic Journal of Music Therapy, 25(sup1), 83–84.
            Zadnik, K., in Bajs, C. (2020). Inkluzija otrok s posebnimi potrebami v glas-
                 benih šolah: prepletanje glasbenega izobraževanja in glasbene terapije.
                 V K. Habe in B. Sicherl Kafol (ur.), Glasba in avtizem (str. 11–38). Pedago-
                 ška fakulteta.


















                                                                              419
   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426