Page 520 - Poštuvan Vita, Cerce Mojca. Ur. 2023. Psiholog v dilemi: eticne vsebine in eticna zavest v praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 520

psiholog v dilemi: etične vsebine in etična zavest v praksi

                 Predvsem pa je glavno vodilo pri njihovem delu popolna predanost
            ciljnim gledalcem, otrokom in mladim. Poznavanje njihovega psihološke-
            ga razvoja, učnih procesov in stopenj humorja, spremljanje in delovanje
            v skladu z najnovejšimi trendi televizijskega ustvarjanja, spoštovanje do
            otrok in njihovih odraslih ter nenehno preverjanje svojega dela v ciljnem
            občinstvu jim omogočajo, da znotraj danih možnosti ustvarjajo kakovo-
            stne vsebine za otroke in mlade.


                 Literatura
            Charlton, M. (2004). Entwicklungspsychologische Grundlagen. V R. Man-
                 gold, P. Vorderer in G. Bente (ur.), Lehrbuch der Medienpsychologie (str.
                 129–150). Hogrefe.
            Društvo psihologov Slovenije. (2019). Kodeks poklicne etike psihologov.
            EFPA Board of Ethics. (2011, 15. julij). Guidelines for psychologists who contri-
                 bute to the media. European Federation of Psychologists’ Associations.
                 https://www.efpa.eu/guidelines-psychologists-who-contribute-media
            Lemish, D. (2003). The understanding of television by kindergarteners: The
                 early development of television literacy. V T. Lavender, B. Tufte in D.
                 Lemish (ur.), Global trends in media education: Policies and practices (str.
                 67–90). Hampton Press.

            Nieding, G., in Ohler, P. (2006). Der Erwerb von Medienkompetenz zwi-
                 schen 3 und 7 Jahren. TV Diskurs, 10(4), 46–51.
            Odeljenje za psihologiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu. (2023).
                 Psihološke smernice za medijsko izveštavanje nakon kriznih događaja.
            Roškar, S., Tančič Grum, A., in Poštuvan, V. (Ur). (2010). Spregovorimo o sa-
                 momoru in medijih: preprečevanje samomora: preprečevanje samomora:
                 strokovne smernice za odgovorno novinarsko poročanje. Inštitut za varova-
                 nje zdravja Republike Slovenije.
            RTV Slovenija. (B. l.a). Kodeks dela v programih za otroke in mlade.
            RTV Slovenija. (B. l.b). Smernice za zaščito otrok v programih RTV Slovenija
                 [Neobjavljeno].
            Smernice za poročanje o otrocih. (2014). DNS, Središče ZIPOM, Zveza prijate-
                 ljev mladine Slovenije in Varuh človekovih pravic Republike Slovenije.
            Splošni akt o zaščiti otrok v avdiovizualnih medijskih storitvah. (2022).
                 Uradni list Republike Slovenije, (92). https://www.uradni-list.si/1/objava
                 .jsp?sop=2022-01-2305


            518
   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525