Page 135 - Homo senescens II: izbrane teme
P. 135
Pomen izobraževanja na področju umetnosti za starejše odrasle ter izzivi med pandemijo
Slika 4
Druženje in izvajanje
glasbenih aktivnosti
(igranje instrumenta)
pred stanovanjsko hišo
v domači soseski
med karanteno
(foto: Barbara Kopačin)
da je bilo ob pojavu pandemije covida-19 veliko različnih ponujenih rešitev
(Možina 2021, 7; Možina, Radovan in Klemenčič 2020, 98). Pri nekaterih ta čas
ni spremenil njihovih navad in možnosti ukvarjanja z umetnostjo:
Jaz sem lih tako fotografiral, celo več kot sicer ... Kljub temu, da izobra-
ževanja niso več potekala.
Drugi so priznali, da se s pričetkom pandemije in zaradi vseh omejitev z
izobraževanjem ter ustvarjalnimi dejavnostmi niso več ukvarjali:
Nič se nisem izobraževala med epidemijo ... Univerza na daljavo ni de-
lala.
Izkazalo se je tudi, da so svoje navade in način izobraževanja po pandemiji
spremenili:
Mi smo se bali it v družbo, dosti je zamrlo in se spremenilo.
Po epidemiji so se stvari malo spremenile, eni se še bojijo in veliko se
jih ni vrnilo na dejavnosti, tudi ponudba dejavnosti se je spremenila.
Starejši odrasli so bili med pandemijo različno motivirani za sodelovanje
v umetniških dejavnostih in izobraževanju, kar so pokazale tudi druge opra-
vljene raziskave (Možina, Radovan in Klemenčič 2020, 48; Pangerc Pahernik
135