Page 138 - Homo senescens II: izbrane teme
P. 138

Eda Birsa in Barbara Kopačin


                          Nonparticipation in Adult Learning and Education from the Viewpoint of
                          Selfdetermination Theory.« European Journal for Research on theEducation
                          and Learning of Adults 13 (2): 193–208.
                       Kopačin, B. 2014. »Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktiv-
                          nosti in družinskega okolja pri devetošolcih.« Revija za elementarno izo-
                          braževanje 7 (2): 81–96.
                       ———. 2016. »Medsebojna povezanost glasbenih aktivnosti in spodbudnega
                          družinskega okolja s psihosocialnim razvojem devetošolcev.« Glasba v šoli
                          19 (1–2): 4–12.
                       Kump, S., in S. Jelenc Krašovec. 2012. »Izobraževanje starejših in blaginja lokal-
                          nih skupnosti.« Sodobna pedagogika 63 (5): 84–102.
                       Kuzma, M. 2004. »Spodbujanje kognitivnega, čustvenega in socialnega razvoja
                          s pomočjo glasbe.« Psihološka obzorja 13 (1): 123–137.
                       Lipovec Čebron, U., in N. Ličen. 2021. »Izobraževanje odraslih na področju
                          zdravja: pomen družbenokulturnih dimenzij in interdisciplinarnosti.« An-
                          dragoška spoznanja 27 (2): 3–13.
                       Lunežnik, V., A. Hofman in N. Ličen. 2018. »Glasba in staranje: prispevek k razi-
                          skovanju vloge glasbe pri kakovostnem staranju na primeru doma za sta-
                          rejše Ptuj.« Muzikološki zbornik 54 (1): 123–140.
                       Macuh, B. 2017. »Življenjski slog starejših v domovih za starejše.« Andragoška
                          spoznanja 23 (1): 53–71.
                       Marinič, D. 2008. »Likovna terapija v projektnem učenju mlajših odraslih.« So-
                          cialna pedagogika 12 (2): 161–182.
                       Mažgon,J.2008.Razvojakcijskegaraziskovanjanatemeljnihpredpostavkahkva-
                          litativne metodologije. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozof-
                          ske fakultete.
                       Mesec, B. 1998. Uvod v kvalitativno metodologijo. Ljubljana: Visoka šola za soci-
                          alno delo.
                       Mikulec, B. 2020. »Diskurz krize, pandemija covida-19 in izobraževanje odra-
                          slih.« Sodobna pedagogika 71 (4): 112–119.
                       Ministrstvo za izobraževanje znanost in šport. 2022. »Javni razpis za sofinanci-
                          ranje programov in dejavnosti izobraževanja odraslih v letih 2022.« 28. ja-
                          nuar. https://www.gov.si/assets/ministrstva/MIZS/Dokumenti/Odrasli/JR-
                          dejavnosti-IO-2022/besedilo-JR_P.pdf.
                       Mirčeva, J., in M. Radovan. 2014. »Dejavniki vključenosti aktivne populacije v
                          programe formalnega in neformalnega izobraževanja.« Andragoška spo-
                          znanja 20 (4): 13–22.
                       Možina, T. 2021. Izobraževanje odraslih in svetovanje na daljavo med pandemijo:
                          refleksijainusmeritvezaprihodnost. Ljubljana:AndragoškicenterSlovenije.
                       Možina, T., M. Radovan in S. Klemenčič. 2020. Izkušnje z izobraževanjem odra-
                          slih na daljavo v času pandemije: evalvacijsko poročilo. Ljubljana: Andrago-
                          ški center Slovenije.


                  138
   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143