Page 139 - Homo senescens II: izbrane teme
P. 139

Pomen izobraževanja na področju umetnosti za starejše odrasle ter izzivi med pandemijo


                  Oktay, J. S. 2012. Grounded Theory. Oxford: Oxford University Press.
                  Onwuegbuzie, A. J., in N. L. Leech. 2006. »Validity and Qualitative Research: An
                     Oxymoron?« Quality and Quantity 41 (2): 233–249.
                  Pangerc Pahernik, Z. 2020. »Anketa EAEA o delovanju izobraževanja odraslih v
                     času covid-19: prispevek Slovenije.« Novičke ACS, 9. april. https://enovicke
                     .acs.si/anketa-eaea-o-delovanju-izobrazevanja-odraslih-v-casu-covid-19
                     -prispevek-slovenije/.
                  Race, P. 1998. 500 Tips for Open and Flexible Learning. London: Kogan Page.
                  Ramovš, J. 2017. »Zdravo staranje.« Kakovostna starost 20 (3): 42–43.
                  Sagadin, J. 1991. Razprave iz pedagoške metodologije. Ljubljana: Znanstveni in-
                     štitut Filozofske fakultete.
                  ———. 1993. Poglavja iz metodologije pedagoškega raziskovanja. Ljubljana: Za-
                     vod Republike Slovenije za šolstvo in šport.
                  Sicherl Kafol, B. 2001. Celostna glasbena vzgoja. Ljubljana: Debora.
                  Simčič, K., K. Rašl, L. Bojadjieva in M. Derlink. 2020. »Glasba kot sredstvo za
                     spodbujanje psihofizičnega blagostanja starostnikov v domovih za sta-
                     rejše.« Glasbeno-pedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani 16 (32):
                     39–57.
                  Slosar, M. 1993. »Vloga glasbe pri učenju jezika.« Pedagoška obzorja 8(25–26):
                     59–60.
                  Slovenskatiskovnaagencija. 2021.»Znano in neznano o Sloveniji: Kar 80.000
                     aktivnih pevcev.« 22. junij. https://www.sta.si/2909523/znano-in-neznano-
                     o-sloveniji-kar-80-000-aktivnih-pevcev.
                  Strmčnik, F. 2001. Didaktika: osrednje teoretične teme. Ljubljana: Znanstveni in-
                     štitut Filozofske fakultete.
                  Tomić, A. 1997. Izbrana poglavja iz didaktike: študijsko gradivo za pedagoško an-
                     dragoško izobraževanje. Ljubljana: Center za pedagoško izobraževanje Fi-
                     lozofske fakultete.
                  Toselli,L.2020.Ladidatticaadistanza:funziona,sesaicomefarla.Milano:Sonda.
                  Urbančič, M., M. Kutin, D. Findeisen, M. Mezgec, N. Ličen in K. Kožar Rosulnik.
                     2020.»Ekspanzivno učenjeinraziskovalnepraksenaSlovenski univerzi za
                     tretje življenjsko obdobje.« Andragoška spoznanja 26 (1): 97–114.
                  Vogrinc, J. 2008. Kvalitativno raziskovanje na pedagoškem področju. Ljubljana:
                     Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani.
                  Wikström,B.M.2004.»OlderAdultsandTHEARTS:TheImportanceofAesthetic
                     Forms of Expression in Later Life.« Journal of Gerontological Nursing 30 (9):
                     30–36.
                  Williams, E. N.,inC. E.Hill. 2012.»Establishing Trustworthiness inConsensual
                     Qualitative Research Studies.« V Consensual Qualitative Research: A Prac-
                     tical Resource for Investigating Social Science Phenomena, uredila C. E. Hill,
                     175–185. Washington, DC: American Psychological Association.
                  Zhao, K., Z. G. Bai, A. Bo in I. Chi. 2016. »A Systematic Review and Meta-Analysis


                                                                            139
   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144