Page 161 - Homo senescens II: izbrane teme
P. 161

Bralni pogovori s starejšimi kot oblika učenja, pripovedovanja in povezovanja


                  Kawashima, R., K.Okita,R.Yamazaki, N. Tajima, H. Yoshida,M.Taira,K.Iwata idr.
                     2005. »Reading Aloud and Arithmetic Calculation Improve Frontal Func-
                     tion of People with Dementia.« Journals of Gerontology 60 (3): 380–384.
                  Kidd, D. C., in E. Castano. 2013. »Literary Fiction Improves Theory of Mind.« Sci-
                     ence 342 (6156): 377–380.
                  Klubi alumnov Univerze v Ljubljani. B.l. »Programi vseživljenjskega učenja na
                     Modri fakulteti.« https://www.uni-lj.si/alumni/modra_fakulteta
                     /2021091413425672.
                  Kovač, M., A. Blatnik, S. Rugelj, P. Rupar, in R. Gregorin. 2014. Knjiga in bralci VI:
                     bralna kultura in nakupovanje knjig v Sloveniji. Ljubljana: UMCO.
                  Kulturno-umetniško društvo Pólice Dubove. B.l. »Webinarji za moderatorje
                     bralnih klubov: jesen 2022.« https://www.policadubova.org/2022/05
                     /webinarji-za-moderatorje-bralnih-klubov-jesen-2022/.
                  Kuzmičová, A. 2016. »Does it Matter Where You Read? Situating Narrative in
                     Physical Environment.« Communication Theory 26 (3): 290–308.
                  Ličen, N. 2013. »Paradoksi narativne metode pri raziskovanju učenja in situ.«
                     Andragoška spoznanja 19 (3): 32–45.
                  ———. 2021. Učenjekrozsretanjegeneracija:međugeneracijskoučenjei(re)gene-
                     racija zajednice. Banja Luka: Filozofski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci.
                  Manguel, A. 1997. A History of Reading. London: Penguin.
                  Maselj, B. 2022. »Najlepša avtobusna postaja je v Tomačevici.« Delo, 6. septem-
                     ber.  https://www.delo.si/magazin/generacija-plus/najlepsa-avtobusna-
                     postaja-je-v-tomacevici/.
                  McLaughlin, T. 2015. Reading and the Body: The Physical Practice of Reading. Ba-
                     singstoke: Macmillan.
                  Melucci, A. 2000. Parole chiave. Rim: Carocci.
                  Merton, R. K. 1968. »The Matthew Effect in Science: The Reward and Commu-
                     nication Systems of Science Are Considered.« Science 159 (3810): 56–63.
                  Mestna knjižnica Ljubljana. 2022. »Vsebinsko in finančno poročilo o izvajanju
                     posebnih nalog osrednje območne knjižnice (Obrazec za poročanje): po-
                     ročevalsko leto 2021.« https://www.mklj.si/wp-content/uploads/2022/03
                     /Vsebinsko_in_financno_porocilo_OOK_MKL_2021-2.pdf.
                  Mestna knjižnica Ljubljana. B.l. »Bralne skupine.« https://www.mklj.si/bralne-
                     skupine/.
                  Miall, D. S. 2006. »Empirical Approaches to Studying Literary Readers: The State
                     of the Discipline.« Book History 9 (1): 291–311.
                  Miyazaki. A., in H. Mori. 2020. »Frequent Karaoke Training Improves Frontal Exe-
                     cutive Cognitive Skills, Tongue Pressure, and Respiratory Function in El-
                     derly People: Pilot Study from a Randomized Controlled Trial.« Internatio-
                     nal Journal of Environmental Research and Public Health 17 (4): 1459.
                  Moody, H. R.,inJ.R.Sasser. 2015. Aging:ConceptsandControversies. LosAngeles,
                     CA: Sage.


                                                                            161
   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166