Page 177 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 177

Obogatena resničnost v izobraževanju najmlajših


             tracija, boljše zaznavanje podrobnosti, vztrajnost, zavzetost, pozornost, po-
             zitiven odnos, in zaradi teh koristi to tehnologijo implementirati v prakso. Po
             drugistranipasemorajozavedatitudiomejitev,kotsostroški,nestrokovnain
             pomanjkljiva uporaba, tehnične težave, interakcija z rokami v realnem času,
             obremenjenost s količino informacij ipd.
               Pri nadaljnjih raziskavah potrebujemo večje in reprezentativne vzorce ter
             verjetnostno vzorčenje, saj bi se avtorji tako lahko izognili napaki vzorčenja,
             prav tako pa tudi izboljšali veljavnost in zanesljivost raziskave ter posplo-
             šili tudi rezultate. Kot navajajo različni avtorji, pri raziskavah potrebujemo
             učence iz različnih regij in dlje trajajoče raziskave, da bi lahko analizirali več
             dejavnikov.
               Strinjamo se z navedbo Iqbala, Eleni Mangina in Campbella (2022, 23), da
             je čas, da oblikovalci šolskih politik razmislijo o naložbah v naprave AR, glede
             na njihov dolgoročni vpliv na ohranjanje znanja in večjo učinkovitost otrok
             pri izobraževalnih vsebinah ter dejavnostih kljub še vedno obstoječim dolo-
             čenim omejitvam in izzivom pri uporabi te tehnologije.
               Priložnosti in izzivov je veliko. Prav zato želimo v prihodnosti začeti s po-
             globljenimi raziskavami, ki bi razjasnile vpliv uporabe AR na znanje in razu-
             mevanje naravoslovnih konceptov pri predšolskih otrocih ter učencih nižjih
             razredov slovenske osnovne šole. V prihodnosti bomo znotraj našega širšega
             edukacijskega polja poskušali izvesti še dodatne raziskave, ki bodo omogo-
             čile boljše razumevanje in prilagajanje uporabe tehnologije AR v izobraževal-
             nih procesih za najmlajše. S tem želimo izkoristiti priložnosti, ki jih ta tehno-
             logija ponuja, obenem pa se osredotočiti na reševanje izzivov, ki se pojavljajo
             pri njeni implementaciji v izobraževanju.


                  Literatura
                  Afnan, K. Muhammad, N. Khan, M. Y. Lee, A. S. Imran in M. Sajjad. 2021. »School
                     of the Future: A Comprehensive Study on the Effectiveness of Augmented
                     Reality as a Tool for Primary School Children’s Education.« Applied Sciences
                     11 (11): 5277.
                  Aladin, M. Y.F., A. W. Ismail, M.S.H. Salam,R.Kumoi in A. F. Ali. 2020. »AR-TO-
                     KID: A Speechenabled Augmented Reality to Engage Preschool Children
                     in Pronunciation Learning.« IOPConferenceSeries:MaterialsScienceandEn-
                     gineering 979 (1): 012011.
                  Arvanitis, T. N., A.Petrou, J. F. Knight,S.Savas,S.Sotiriou, M. Gargalakos in E.
                     Gialouri. 2007. »Human Factors and Qualitative Pedagogical Evaluation of
                     a Mobile Augmented Reality System for Science Education Used by Lear-
                     ners with Physical Disabilities.« Personal and Ubiquitous Computing 13 (3):
                     243–250.


                                                                            177
   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182