Page 220 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 220

Eleonora Doz, Mara Cotič, and Maria Chiara Passolunghi


                       oblikujejo Gabriella Daroczy idr. (2015), in si prizadeva preučiti tri glavne de-
                       javnike, ki prispevajo k težavam pri reševanju besedilnih nalog. Najprej pred-
                       stavimo, kako lastnosti besedila (tj. jezikovne lastnosti, številske lastnosti in
                       njihova medsebojna povezanost) vplivajo na kompleksnost naloge in kogni-
                       tivni napor. Nato obravnavamo kognitivne sposobnosti, tako specifične kot
                       splošne, ki so vpletene v reševanje besedilnih nalog. Nazadnje pa analiziramo
                       vlogo okoljskih dejavnikov, kot so učbeniki, uporaba tehnologije in kakovost
                       poučevanja. Zagovarjamo pedagoške pristope, ki temeljijo na razumevanju
                       problemske situacije in na ustvarjanju notranje predstave problema, saj sta ti
                       dve osnovi za uspešno reševanje.
                       Ključnebesede: matematične besedilne naloge, jezikovne lastnosti, številske la-
                       stnosti, kognitivne spretnosti, učno okolje

















































                  220
   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225