Page 47 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 47

Koncept participacije v vzgoji in izobraževanju v prizmi zgodovinskega diskurza


                     vljanskaodgovornost:zbornikkonference,uredilaT.Taštanoska,53–57.Ljub-
                     ljana: Ministrstvo Republike Slovenije za izobraževanje, znanost, kulturo in
                     šport.
                  Lenz,A.2001.PartizipationvonKinderninBeratungundTherapie:Entwicklungen,
                     Befunde und Handlungsperspektiven. Weinheim: Juventa.
                  Marovič, M. 2017. »Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih.« Dok-
                     torska disertacija, Univerza na Primorskem.
                  Marovič, M., in A. Bogdan Zupančič. 2023. »Co-Creation of the Assistance Pro-
                     cedure in Residential Care from the Perspective of Children/Youth.« V Edu-
                     cation and the Challenges of Modern Society, uredil R. Celec, 119–142. Ham-
                     burg: Kovač.
                  ———. 2024. »Participacija v strokovnih centrih z vidika otrokove/mladostni-
                     kove osebne in šolske/poklicne biografije.« Revija za elementarno izobra-
                     ževanje 17 (1): 85–103.
                  Marovič, M., B. Bajželj in M. Krajnčan. 2014. »Koncept participacije v institucio-
                     nalni vzgoji.« Socialna pedagogika 18 (1–2): 93–116.
                  Matijević, M. 2001. Alternativne škole: didaktičke i pedagoške koncepcije. Zagreb:
                     Tipex.
                  Medveš, Z. 1992. »Aktualnost reformske pedagogike v sodobnih vzgojnih kon-
                     ceptih in njen pomen v razvoju vzgoje in izobraževanja na Slovenskem.«
                     V Vzgojni koncepti in raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: zbornik prispev-
                     kovzmednarodnegaposvetaoalternativnihvzgojnihkonceptihinznanstve-
                     nega simpozija o raziskovalnih dosežkih v vzgoji in izobraževanju, uredili D.
                     Rajtmajer, M. Pšunder, J. Goriup, M. Kramar, N. Jaušovec, S. Proje, P. Praper
                     idr., 1–14. Maribor: Pedagoška fakulteta.
                  ———. 2007. »Vzgojni modeli v reformski pedagogiki.« Sodobna pedagogika
                     58 (4): 50–69.
                  Merchel, J., H.-J. Schimke, S. Bissinger, K. Bollert, M. Abeling, P. Böllweg G. Flös-
                     ser idr., ur. 2003. Kinder- und Jugendhilfe im Reformprozess. 2. izd. München:
                     Deutsches Jugendinstitut.
                  Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve. 2007. Program za otroke in mla-
                     dino 2006–2016. UredilaL.Javornik Novak.Ljubljana:Ministrstvo za delo,
                     družino in socialne zadeve.
                  Ministrstvo za šolstvo in šport. 2007. »Smernice vzgoje in izobraževanja za traj-
                     nostni razvoj od predšolske vzgoje do univerzitetnega izobraževanja.« Mi-
                     nistrstvo za šolstvo in šport, Ljubljana.
                  ———. 2011. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji. Uredila J.
                     Krek in M. Metljak. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
                  Mithans, M., in M. Ivanuša Grmek. 2020. »Besedna interakcija med poukom:
                     kako nanjo vpliva znanje učencev.« V Raziskovanjevvzgojiinizobraževanju:
                     mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja, uredila I. Ž. Žagar in A. Mlekuž,
                     249–261. Ljubljana: Pedagoški inštitut.


                                                                             47
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52