Page 46 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 46

Mateja Marovič


                          schland: Zehnter Kinder- und Jugendbericht mit der Stellungnahme der Bun-
                          dersregierung. Bonn: Bundesminister für Familie, Senioren, Frauen und
                          Jugend.
                       Bundesministerium für Jugend, Familie, Frauen und Gesundheit. 1990. Ach-
                          terJugendbericht:BerichtüberBestrebungenundLeistungenderJugendhilfe.
                          Bonn: Bundesministerium für Jugend, Familie, Frauen und Gesundheit.
                       Čačinovič Vogrinčič, G., L. Kobal, N. Mešl in M. Možina. 2015. Vzpostavljanje de-
                          lovnega odnosa in osebnega stika. 5. izd. Ljubljana: Fakulteta za socialno
                          delo.
                       Devjak,T., S. BerčnikinM.Plestenjak. 2008. Alternativni vzgojni koncepti. Ljub-
                          ljana: Pedagoška fakulteta.
                       Gintzel, U. 2005. »Partizipation.« V Wörterbuch Soziale Arbeit: Aufgaben, Praxis-
                          felder, Begriffe und Methoden der Sozialarbeit und Sozialpädagogik, uredila
                          D. Kreft in I. Mielenz,626–630.Weinheim:Juventa.
                       Gril, A., E. Klemenčič in S. Autor. 2009. Udejstvovanje mladih v družbi. Ljubljana:
                          Pedagoški inštitut.
                       Grunwald, K., in H. Thiersch. 2008. »Koncept socialne pedagogike, usmerjene
                          v življenjski svet: uvodna opažanja.« V Socialna pedagogika: med teorijo in
                          prakso, uredili M. Krajnčan, D. Zorc Maver in B. Bajželj, 7–26. Ljubljana: Pe-
                          dagoška fakulteta.
                       Key, E. 1905. Das Jahrhundert des Kindes. Berlin: Fischer.
                       Kirbiš, A., M. Lamot, M. Tavčar Krajnc, D. Lahe, T. Cupar, B. Vezjak in M. Javornik
                          Krečič. 2019. »Dejavniki kulturne participacije in njen pomen za šolsko us-
                          pešnostmladihvSloveniji.«VRaziskovanjevvzgojiinizobraževanju,uredila
                          I. Ž. Žagar in A. Mlekuž, 115–131. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
                       Kluge, C. 1999. »Načrtovanje individualne pomoči kot participativni postopek
                          na področju pomoči mladim.« Socialna pedagogika 3(1): 35–45.
                       Knauer, R. 2008. Alltagsbeteiligung von Kindern und Jugendlichen: Eine Heraus-
                          forderungnichtnuranPädagoginnenundPädagogen.Lüneburg:Leuphana
                          University.
                       Kodela, T., in I. Lesar. 2015. »Ali formalni in strokovni dokumenti s področja šol-
                          stva spodbujajo participacijo učencev?« Sodobnapedagogika 66 (3): 36–51.
                       Koller Trbović, N. 2001. »Sodelovanje otrok in mladostnikov z motnjami vede-
                          nja (oz. tistih, pri katerih obstaja povečano tveganje za tako vedenje) na
                          različnih nivojih procesa odločanja ter interveniranja.« Socialna pedago-
                          gika 5 (2): 213–223.
                       Kramar, M. 2008. »Razmerja med šolo, učenci in starši v vzgojno-izobraževal-
                          nem procesu v luči avtonomije.« V Šolainstaršizvidikaavtonomije:zbornik
                          prispevkovsposvetaob200-letnicišolstvavČrenšovcih, uredil D. Meglič, 40–
                          45. Črenšovci: Osnovna šola Franceta Prešerna.
                       Kroflič, R. 2013. »Pripoznanje zmožnega otroka in ontološki angažma v dialogu:
                          pogoj participacije in vzgoje za aktivno državljanstvo.« V Socialna in drža-


                  46
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51