Page 46 - Pedagoška vizija / A Pedagogical Vision
P. 46
Mateja Marovič
schland: Zehnter Kinder- und Jugendbericht mit der Stellungnahme der Bun-
dersregierung. Bonn: Bundesminister für Familie, Senioren, Frauen und
Jugend.
Bundesministerium für Jugend, Familie, Frauen und Gesundheit. 1990. Ach-
terJugendbericht:BerichtüberBestrebungenundLeistungenderJugendhilfe.
Bonn: Bundesministerium für Jugend, Familie, Frauen und Gesundheit.
Čačinovič Vogrinčič, G., L. Kobal, N. Mešl in M. Možina. 2015. Vzpostavljanje de-
lovnega odnosa in osebnega stika. 5. izd. Ljubljana: Fakulteta za socialno
delo.
Devjak,T., S. BerčnikinM.Plestenjak. 2008. Alternativni vzgojni koncepti. Ljub-
ljana: Pedagoška fakulteta.
Gintzel, U. 2005. »Partizipation.« V Wörterbuch Soziale Arbeit: Aufgaben, Praxis-
felder, Begriffe und Methoden der Sozialarbeit und Sozialpädagogik, uredila
D. Kreft in I. Mielenz,626–630.Weinheim:Juventa.
Gril, A., E. Klemenčič in S. Autor. 2009. Udejstvovanje mladih v družbi. Ljubljana:
Pedagoški inštitut.
Grunwald, K., in H. Thiersch. 2008. »Koncept socialne pedagogike, usmerjene
v življenjski svet: uvodna opažanja.« V Socialna pedagogika: med teorijo in
prakso, uredili M. Krajnčan, D. Zorc Maver in B. Bajželj, 7–26. Ljubljana: Pe-
dagoška fakulteta.
Key, E. 1905. Das Jahrhundert des Kindes. Berlin: Fischer.
Kirbiš, A., M. Lamot, M. Tavčar Krajnc, D. Lahe, T. Cupar, B. Vezjak in M. Javornik
Krečič. 2019. »Dejavniki kulturne participacije in njen pomen za šolsko us-
pešnostmladihvSloveniji.«VRaziskovanjevvzgojiinizobraževanju,uredila
I. Ž. Žagar in A. Mlekuž, 115–131. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Kluge, C. 1999. »Načrtovanje individualne pomoči kot participativni postopek
na področju pomoči mladim.« Socialna pedagogika 3(1): 35–45.
Knauer, R. 2008. Alltagsbeteiligung von Kindern und Jugendlichen: Eine Heraus-
forderungnichtnuranPädagoginnenundPädagogen.Lüneburg:Leuphana
University.
Kodela, T., in I. Lesar. 2015. »Ali formalni in strokovni dokumenti s področja šol-
stva spodbujajo participacijo učencev?« Sodobnapedagogika 66 (3): 36–51.
Koller Trbović, N. 2001. »Sodelovanje otrok in mladostnikov z motnjami vede-
nja (oz. tistih, pri katerih obstaja povečano tveganje za tako vedenje) na
različnih nivojih procesa odločanja ter interveniranja.« Socialna pedago-
gika 5 (2): 213–223.
Kramar, M. 2008. »Razmerja med šolo, učenci in starši v vzgojno-izobraževal-
nem procesu v luči avtonomije.« V Šolainstaršizvidikaavtonomije:zbornik
prispevkovsposvetaob200-letnicišolstvavČrenšovcih, uredil D. Meglič, 40–
45. Črenšovci: Osnovna šola Franceta Prešerna.
Kroflič, R. 2013. »Pripoznanje zmožnega otroka in ontološki angažma v dialogu:
pogoj participacije in vzgoje za aktivno državljanstvo.« V Socialna in drža-
46